اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) اردبیل خبر داد

برگزاری جشنواره عشق و مشق در اعیاد شعبانیه

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مهدویت جشنواره عشق و مشق با محوریت شناخت امام زمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره عشق و مشق در اعیاد شعبانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا مرادی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و در تشریح برنامه‌های دهه مهدویت در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره در  اردبیل و شهرستان‌های آن برگزار شده و شرکت‌کنندگان با زوایای مهدویت و کیفیت امام‌شناسی آشنا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات، سخنرانی‌ها و جشن‌ها در این ایام برگزار می‌شود و علاوه بر آن مسابقه کتابخوانی امام‌شناسی را نیز برگزار خواهیم کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل یادآور شد: برنامه‌ها در سه قالب مسابقات، سخنرانی شامل معرفت‌افزایی درباره امام عصر (عج)، مدیحه‌‌سرایی و شعر و ادبیات در راستای ایجاد شور و شعور معنوی برگزار می‌شود.

مرادی بیان داشت: مسابقات هنری و وبلاگ‌نویسی دهه مهدویت نیز همزمان در استان اردبیل و شهرستان‌های آن برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری برنامه‌های این دهه را با همکاری شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، ‌صدا و سیما، آموزش و پرورش، هیئت امنای مساجد، سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل، کمیته امداد امام خمینی (ره) بنیاد مهدویت و هویت اردبیل، اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل، تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد اعلام کرد و افزود: اهل بیت (ع) اقیانوس مواجی هستند که شناخت ابعاد شخصیتی آنان نیازمند شعور است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل با یادآوری اینکه تبلیغات برگزاری مسابقات انجام شده است، ادامه داد: مسابقات وبلاگ‌نویسی با موضوع مهدویت برگزار می‌شود که اثرات در این راستا در حال ارسال به دبیر‌خانه هستند.

مرادی همچنین از تهیه بروشور امام‌شناسی توسط کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت به تیراژ 6 هزار نسخه خبر داد و گفت: بروشور‌ها تحویل موسسات برای مطالعه شده و بعد از مسابقات برای برندگان جوایز نفیسی در نظر گرفته می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی و جشن‌های دانش‌آموزی توسط ستاد دهه بزرگداشت مهدویت خبر داد و تصریح کرد: تمامی این برنامه‌ها در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود به طوری که جشن‌های دهه مهدویت در هر شهرستان و در 10 مسجد آن شهر اجرایی خواهد شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل همچنین یادآور شد: تلاش می‌شود کارشناسان زبده و متبحر در راستای اشاعه فرهنگ مهدویت به استان دعوت شود که در این راستا 12 نفر از کارشناسان مهدویت از قم دعوت شده و علاوه بر آن از ظرفیت استان نیز استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرادی در پایان سخنان خود اظهار داشت: اساتیدی همچون شیخ انصاریان، قبادیان، عبداللهی و رئیسی در اردبیل و شهرستان‌ها حضور یافته و برنامه‌های حلقه‌های معرفت، نشست‌های تخصصی مهدویت، جلسات پرسش و پاسخ و امام زمان شناسی را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول