اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اصل مهدویت امیدبخش زندگی بشر است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آنچه که به بشر امروزی امید زندگی می‌بخشد اصل مهدویت است و باید در این خصوص نیز به طور جدی کار شود.

اصل مهدویت امیدبخش زندگی بشر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جلسه مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان جبهه حق رهبری امت اسلامی را برعهده دارد و با تدابیر ایشان تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی شکست خورده است.

وی با بیان اینکه امروز کشتی انقلاب از خطرهای بزرگی گذر کرده است، گفت: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تبیین دقیق بیانات مقام معظم رهبری برای عموم مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی در استان اولویت‌بندی می‌شوند، یادآور شد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان تلاش دارد با بالابردن بصیرت عموم جامعه مردم را از خطرات دشمن به خصوص جنگ‌نرمی که علیه کشورمان آغاز شده آگاه سازد.

دشتکی توجه به جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه را متذکر شد و گفت: امروز دشمن هجمه‌های زیادی را برعلیه اصل ولایت فقیه انجام می‌دهد و توجه به مردم باید در اولویت برنامه‌های متولیان فرهنگی باشد.

وی در ادامه خواستار تهیه سخنان مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی شد و ابراز داشت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان اهتمام جدی در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی دارد و تاکنون نیز برنامه‌های بسیار موفقی در این زمینه در سطح استان برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان توجه به مهدویت را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: آنچه که به بشر امروزی امید زندگی می‌بخشد اصل مهدویت است و باید در این خصوص نیز به طور جدی کار شود.

وی تاثیرگذاری، الگوسازی، تولیدات بومی، مستندسازی را جزو برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان برشمرد و افزود: باید تلاش شود تا تولیدات جدید در سایت تبیان زنجان به مردم معرفی شود.

دشتکی با اشاره به اینکه باید از وجود مبلغین و روحانیون در مناسبت‌های مذهبی و ملی به بهترین شکل بهره برد یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی جزو گسترده‌ترین نهادهای فرهنگی کشور است که در تمام مناطق به اجرای برنامه می‌پردازد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول