اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هلال‌احمر

دوره آموزشی مهدویت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور آشنایی امدادگران و کارکنان جمعیت هلال‌احمر با مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی، دوره آموزشی مهدویت در این نهاد برگزار شد.

دوره آموزشی مهدویت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

حجت‌الاسلام بهزاد پیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شناخت ارزش‌های دینی از الزامات کنونی جامعه است و باید از هر ظرفیتی در این راستا استفاده کنیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: بسیاری از خصوصیات و ارزش‌های دینی ما با شناخت راویان آن یعنی ائمه اطهار محقق می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شناخت امام در هر زمانی از واجبات بوده و امام زمان ما که در غیبت به سر می‌برند را باید به صورت ویژه‌ بشناسیم، تصریح کرد: ویژگی غایب بودن امام عصر وظیفه شناخت آن حضرت را سنگین‌تر کرده و مروجین و مبلغین دینی باید در این زمینه گام بردارند.

پیروزفر به طرح آموزشی شناخت مهدویت در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد توسط دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این نهاد اشاره کرد و گفت: با حضور 100 نفر از امدادگران و کارکنان جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های بویراحمد، دنا و ستاد مرکزی، طرح آموزشی مهدویت برگزار شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: محورهای این دوره آموزشی اهمیت کسب معرفت اهل بیت عصمت و طهارت، آثار حجت اهل بیت و امام عصر و جایگاه امام عصر و رهبر در مکتب تشیع بود که از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه همچنین ائمه جمعه به عنوان مدرس استفاده شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد این دوره را به صورت چهار مرحله‌ای عنوان کرد و افزود: این طرح آموزشی در قالب چهار مرحله اجرا خواهد شد و در پایان هر دوره از نفرات برگزیده این طرح با اهداء هدایا و لوح سپاس، تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول