اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع مهدویت و انتظار

10 همایش در دهه مهدویت در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان مرکزی از برگزاری 10 همایش با موضوع مهدویت و انتظار در دهه مهدویت خبر داد.

10 همایش در دهه مهدویت در استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر حسینی‌اراکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در دهه مهدویت برنامه‌های ویژه‌ای توسط این بنیاد در استان برگزار می‌شود که برگزاری 10 همایش از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: در این ایام سه گفتمان دینی نیز برگزار می‌شود که تاکنون یک گفتمان برگزار و برگزاری دو گفتمان دیگر در دست اقدام است.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان مرکزی از برگزاری 10 دوره مقدماتی مهدویت خبر داد و گفت: این دوره‌ها با هدف آشنایی هر چه بیشتر جوانان با فرهنگ مهدویت و انتظار برگزار می‌شود.

حسینی‌اراکی برگزاری نمایشگاه فروش محصولات تخصصی مهدویت، برپایی نمایشگاه تابلوهای مهدویت در مسجد سیدها، برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته، اعزام مبلغ و... را از دیگر برنامه‌های این بنیاد در دهه مهدویت برشمرد.

وی مهم‌ترین رسالت مؤمنان تا ظهور حضرت مهدی(عج) را معرفت و خودسازی عنوان کرد و افزود: معرفت و شناخت بسیار مهم است و خودسازی و آماده‌سازی باید اخلاقی و همراه با تامین امکانات مورد نیاز باشد که نتیجه این امر نزدیک شدن مردم با فرهنگ انتظار خواهد بود.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان مرکزی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت گفت: انتقال فرهنگ مهدویت به نسل نو و کسانی که آشنایی کمتری با امام مهدی(عج) دارند کاری بسیار سخت و در عین حال با ظرافت است که باید با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود.

حسینی دهه مهدویت را بهترین فرصت برای نهادینه ساختن فرهنگ مهدویت در جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول