اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه

برگزاری نشست تخصصی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: نشست تخصصی پیشگیری از سوء مصرف مواد‌ مخدر با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری نشست تخصصی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، علی‌اکبر اختری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست تخصصی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، آشنایی اساتید دانشگاه‌های استان با پیامدها و عوارض سوء مصرف مواد است.

اختری تصریح کرد: همچنین بهره‌گیری اساتید دانشگاه‌های استان در امر فرهنگ‌سازی در عرصه پیشگیری از اعتیاد برای دانشجویان از اهداف دیگر این نشست است.

وی با بیان اینکه این نشست با هدف تبیین عوامل خطر در محیط دانشگاه و تشریح باورهای غلط در بین دانشجویان درخصوص سوء مصرف مواد مخدر برگزار می‌شود، گفت: ترویج مواد مخدر جدیدی چون شیشه و کراک در بین جوانان، به‌ویژه دانشجویان، از پیامدهای جنگ نرم است که هدف به استثمار کشیدن جوانان این مرز و بوم است.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: این دانشگاه در سال‌های گذشته نیز کارهای مشابه مشترکی در زمینه برپایی چنین کارگاه‌های آموزشی انجام داده است.

 وی افزود: این نشست با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه و دبیرخانه مواد مخدر استان در روز دوشنبه 5 تیرماه از ساعت 9 الی 12 برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این نشست تخصصی با حضور اساتید دانشگاه‌های سراسر استان و مشاوران مدارس در مرکز آموزشی استانداری واقع در کارمندان برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم در این زمینه نیز علم و فرهنگ در کنار هم رشد پیدا کنند.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول