اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در موسسه ژلاتین سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی صورت گرفت

تولید نخستین مکمل ورزشی با استفاده از ژلاتین هیدرولایز در کشور

خبرگزاری فارس: نخستین مکمل ورزشی با استفاده از ژلاتین هیدرولایز در کشور توسط موسسه ژلاتین سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی تولید شد.

تولید نخستین مکمل ورزشی با استفاده از ژلاتین هیدرولایز در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، سیدمجید موسوی مدیر موسسه ژلاتین آریا اظهار داشت: ژلاتین هیدرولایز یکی از انواع فرآورده‌های ژلاتینی است که قابلیت جذب بالایی توسط بدن انسان در مقایسه با نوع خام ژلاتین دارد.

موسوی افزود: مصرف ژلاتین هیدرولایز سبب تقویت و استحکام بافت‌های پیوندی در بدن به ویژه مفاصل می‌شود و بر همین اساس مکمل‌های دارای این ماده به شدت مورد توجه ورزشکاران است.

مدیر موسسه ژلاتین آریا گفت: این مکمل تا پیش از تولید در موسسه ژلاتین آریا از خارج وارد شده و در بسیاری از موارد نیز اجناس تقلبی به عنوان این مکمل به ورزشکاران عرضه می‌شد که خوش‌بختانه با تولید آن نگرانی موجود درباره مصرف این نوع مواد از بین خواهد رفت.

مدیر موسسه ژلاتین آریا با اشاره به اخذ تمام گواهی‌های مورد نیاز برای ارائه این محصول به بازار مصرف افزود: این مکمل دارای بیش از 75 درصد پروتئین خالص بوده و از فرمالاسیون مشابه نمونه آمریکایی موجود در بازار برخوردار است.

موسوی گفت: در حال حاضر شرکت ژلاتین آریا تنها تولید کننده ژلاتین هیدرولایز در کشور است که علاوه بر استفاده در مکمل‌های ورزشی در ساخت دارو برای بیماری‌هایی چون آرتروز نیز کاربرد دارد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول