اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

مدیران گلستانی برای مقابله با سیل آماده باشند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی مقابله با سیلاب‎های احتمالی به ویژه در مرداد و شهریور را داشته باشند.

مدیران گلستانی برای مقابله با سیل آماده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان افزود: بارندگی‎های اواخر سال 1390 و بارندگی چند روز گذشته در استان گلستان زنگ خطری برای مسئولان است تا تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کنند.

وی با اشاره به بارندگی‎های مرداد و شهریور سال‎های 1387 و 1388 در استان گلستان یادآور شد: این سیل‎ها اگر چه خسارت‎های زیادی به بخش‎های تاسیساتی، راه‎ها، منازل مسکونی، کشاورزی و دامپروری استان وارد کرد، اما تجربه گرانبهایی را نیز پیشروی مدیران قرار داد تا با استفاده از آن تجربیات بتوانند بحران‎های آتی را پیش‎بینی و نسبت به کاهش خسارات اقدام کنند.

به گفته وی به همین منظور دستگاه‎های اجرایی استان موظف هستند که امکانات و نقاط ضعف و قوت خود را ارزیابی کنند تا در مواقع ضروری با آمادگی بتوانند در صحنه حوادث حاضر شوند.

معاون امور عمرانی استانداری گلستان در ادامه به کسب رتبه برتر مدیریت بحران استانداری گلستان در سال 1390 بر اساس ارزیابی‎های سازمان مدیریت بحران کشور اشاره کرد و گفت: کسب این رتبه و قرار گرفتن در بین سه استان برتر در سال 1389 مرهون تعامل، همراهی و هماهنگی تمام دستگاه‎های اجرایی استان در حوزه مدیریت بحران بود.

دادبود همچنین بر تعیین تکلیف ایجاد پست سازمانی مدیریت بحران در شهرداری‎ها و دستگاه‎های اجرایی استان تا دو هفته آینده تاکید کرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول