اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق ناحیه غرب گرگان:

30 نقطه بحرانی برق در غرب گرگان ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق ناحیه غرب شهرستان گرگان از ساماندهی 30 نقطه بحرانی برق در غرب گرگان خبر داد و گفت: در سال گذشته با تامین اعتبار لازم این موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

30 نقطه بحرانی برق در غرب گرگان ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد شاکری عصر دوشنبه در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: بیش از 30 دستگاه پست توزیع برای جلوگیری از ضعف ولتاژ نصب شده تا مردم در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

وی برنامه‎ریزی برای پست فوق‎ توزیع را یکی از برنامه‎های مهم شرکت برق عنوان کرد و افزود: در صدد مکان‎یابی برای این پست‎ها هستیم که در صورت انجام، ضریب اطمینان افزایش خواهد یافت.

رئیس اداره برق ناحیه غرب گرگان با اشاره به اینکه احداث خطوط رینگ به بالا بردن قدرت مانور کمک می‎کند خاطر نشان کرد: به زودی پست مسکن ‎مهر گرگان احداث خواهد شد.

شاکری با بیان اینکه شرکت توزیع دچار مشکلات نقدینگی است اذعان کرد: در زمینه پروژه‎هایی که به رفاه عمومی برمی‎گردد، مشکلی نداریم.

وی در خصوص مشکلات افزایش بی‎رویه مصرف برق متذکر شد: در سوم تیر ماه امسال پیک بار 276 مگاوات بوده که این میزان در مقایسه با سال گذشته 545 مگاوات گزارش شده که رشد بیش از 97 درصدی را نسبت به سال گذشته در مصرف برق شاهدیم.

رئیس اداره برق ناحیه غرب گرگان به عواملی که سبب بالا رفتن مصرف برق در دستگاه‎های اداری می‎شود اشاره کرد و بیان داشت: عدم استفاده از نور خورشید به جای نور، نامناسب بودن چراغ‎ها، رنگ‎آمیزی نامناسب اتاق‎ها، عدم استفاده از پنجره‎های دوجداره، عدم سرویس سیستم‎های سرمایشی و توجه نکردن به خاموش کردن سیستم‎ها سبب می‎شود تا مصرف برق به حد زیادی افزایش یابد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول