اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور زیباسازی منظر شهری

ورودی‌های باقرشهر ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: با توجه به موقعیت خاص این منطقه و به منظور زیباسازی منظر شهری، ورودی‌ و خروجی‌های این شهر باید بهسازی شوند.

ورودی‌های باقرشهر ساماندهی می‌شوند

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص باقرشهر و تردد زائرین و شهروندان به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و قرار گرفتن در مسیر چندین استان کشور، باید ورودی و خروجی این منطقه دارای سیمای زیبایی باشد.

وی تصریح کرد: در همین راستا اجرای طرح ساماندهی، بهسازی و طراحی مناسب شهری در ورودی‌های این شهر از سمت شمال و جنوب شهر را در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

شهردار باقرشهر با اشاره به ساماندهی ورودی شمالی شهر و ابراز رضایت از پیشرفت کار، خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد و اظهار داشت: نحوه ساماندهی ورودی جنوبی شهر در محور بلوار غدیر حد فاصل بلوار فلسطین تا بلوار امام خمینی (ره) شاهد نازیبایی‌ها و معضلات بسیاری است که باید با جلب مشارکت شهروندان و صنوف حاضر در این محدوده، مطالعات کارشناسی لازم، انجام شده و طرح ساماندهی به طور مطلوب اجرا شود.

سعادتمند مواردی مانند آزادسازی مسیر 76 متر این محور به عنوان مسیر عبوری، آزادسازی حریم سبز پیاده‌رو، بررسی عملکردها و فعالیت‌های نامناسب و رفع سد معبر صنوف مزاحم، ترمیم جداول حاشیه بلوار و حریم پیاده‌روها، رنگ‌آمیزی کرکره‌ها و نصب چراغ‌های تزئینی و تشویق شهروندان به اجرای طرح تعریض را از نکات قابل اهمیت در طرح ساماندهی ورودی این محور دانست.

وی عنوان کرد: پس از انجام مطالعات لازم و ظرف مدت 10 روز آینده این طرح اجرا خواهد شد و از شهروندان می‌خواهیم تا برای تسریع در اجرای مطلوب طرح ساماندهی باقرشهر با واحدهای شهرداری همکاری کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول