اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سنندج:

نیروی انتظامی به تنهایی قادر به ریشه‌کنی مواد مخدر نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سنندج گفت: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به ریشه‌کنی مواد مخدر نیست بلکه حضور مردم لازمه جدی این مسئله است.

نیروی انتظامی به تنهایی قادر به ریشه‌کنی مواد مخدر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بیژن زندیه در این مراسم که شامگاه امروز در میدان گاز سنندج و با حضور چند تن از فرماندهان انتظامی و مسئولان دولتی کردستان برگزار شد، خواستار همکاری مردم با نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط فرهنگی در امر مبارزه با مواد مخدر شد.

معاون فرماندار سنندج اظهار داشت: آرزوی جامعه عاری از مواد مخدر و پاک تنها با کمک و حمایت مردم امکان‌پذیر خواهد بود و این آرزویی دست نیافتنی نیست.

به گفته وی با نظارت خانواده‌ها بر فرزندان و همکاری با ماموران انتظامی و شورای مبارزه با مواد مخدر در امر مبارزه با سوداگران مرگ، جامعه سالم محقق خواهد شد.

معاون فرماندار سنندج ریشه‌کنی مواد مخدر در جامعه را از اهداف شورای مبارزه با مواد مخدر خواند و خاطرنشان کرد: زمانی مواد مخدر از جامعه ما کنار می‌رود که مردم به‌صورت عملی و واقعی وارد عرصه مبارزه شوند.

وی بر پیشگیری از گرایش مردم و به‌ویژه جوانان به سمت استعمال و استفاده از مواد مخدر تاکید کرد و لازمه این مهم را ورود تمام دستگاه‌های مرتبط و مردم به صحنه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و توزیع آن در جامعه دانست.

زندیه یادآور شد: اگر چه نیروی انتظامی وظایفی در این زمینه و مبارزه جدی با سوداگران مرگ دارد اما نباید تنها از این دستگاه انتظار داشت که صد درصد اهداف شورای مبارزه با مواد مخدر را عملی کند.

معاون فرماندار سنندج تلاش و فعالیت‌ سازمان‌های مردم نهاد در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و پیشگیرانه در این شهرستان را ستودنی خواند و بر تلاش بیش از پیش آنان در زمینه پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

وی در پایان گرایش جوانان به سمت استفاده از مواد مخدر را از اهداف اساسی دشمنان خواند و گفت: با تبیین این اهداف و پیامدهای استعمال مواد مخدر سنتی و صنعتی زمینه شکست این برنامه دشمن فراهم می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول