اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مبارزه با مواد مخدر گیلان:

کارگاه تولید شیشه در صومعه‌سرا منهدم شد

خبرگزاری فارس: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از کشف و انهدام یک کارگاه تولید ماده مخدر شیشه در صومعه‌سرا خبر داد.

کارگاه تولید شیشه در صومعه‌سرا منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فرهاد فلاح کریمی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان با اشاره به چگونگی کشف و انهدام کارگاه مواد مخدر شیشه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و شیمیایی، یک کارگاه تولید ماده اعتیادآور و روانگردان شیشه را در شهرستان صومعه‌سرا کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با چندین روز کار نامحسوس پلیسی هویت فردی به نام (م.ا) به همراه 4 فرد دیگر که اقدام به تولید ماده اعتیادآور و روانگردان شیشه می‌کردند را شناسایی کردند.

به گفته این مسئول، ضمن هماهنگی با مقام قضایی و رعایت موازین شرعی، در بازرسی از کارگاه فرد مذکور مقدار 616 گرم شیشه و 21 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، از مردم گیلان خواست تا با علم و آگاهی از هرگونه ناهنجاری در سطح جامعه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول