اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان قزوین

آیین تجلیل از 2 ورزشکار ناشنوای قزوینی برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین آیین تجلیل از مسلم و مظاهر شیرزاد دو ورزشکار ناشنوای قزوینی برگزار شد.

آیین تجلیل از 2 ورزشکار ناشنوای قزوینی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دقایقی پیش آیین تجلیل از مسلم شیرزاد قهرمان دو و میدانی آسیا و مظاهر شیرزاد عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور که در بازی‌های آسیایی نایب قهرمان شدند، با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و جمعی از مسئولان شهرستان البرز در منزل آنان برگزار شد.

در این مراسم هدایایی به رسم یادبود از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و اداره کل بهزیستی استان قزوین به مسلم و مظاهر شیرزاد اهدا شد.

محسن حق‌شناس در آیین تجلیل از مسلم و مظاهر شیرزاد اظهار کرد: موجب افتخار استان قزوین است که این دو ورزشکار در رقابت‌های برون مرزی، برای کشورشان مدال کسب کردند.

حق‌شناس افزود: امیدوارم موفقیت‌های این دو ورزشکار در رقابت‌های ناشنوایان کانادا نیز ادامه داشته باشد.

مجید احمدپور معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین تصریح کرد: مسلم شیرزاد از ورزشکاران ناشنوای قزوینی است که موفق شد در بازی‌های آسیایی ناشنوایان در ماده چهار در 100 متر امدادی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به‌دست آورد.

احمدپور ادامه داد: مظاهر شیرزاد نیز در تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور عضویت دارد و این تیم چندی پیش توانست در رقابت‌های آسیایی ناشنوایان نایب قهرمان شود.

این مسئول اضافه کرد: استان قزوین استعدا‌دهای خوبی در ورزش دارد و تنها باید هیئت‌های ورزشی این استعدادها را جذب کنند.

معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین پیرامون انتخابات هیئت اسکیت استان قزوین بیان کرد: کاندیداهای ریاست هیئت اسکیت استان قزوین از سوی اداره کل ورزش و جوانان قزوین در حال گزینش هستند و پس از تأیید فدراسیون مربوطه هر‌چه زودتر مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان قزوین را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول