اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

34 پیشکسوت اصناف مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: ‌34 نفز از پیشکسوتان عرصه بازار با اهدای لوح و تندیس به امضای استاندار مازندران تجلیل شدند.

34 پیشکسوت اصناف مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرتضی هاشم‌پور بعدازظهر امروز در همایش گرامیداشت روز اصناف، اظهار داشت: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی، یکی از اقشار جامعه که نقشی کم‌نظیر در پیروزی انقلاب دارند، اصناف و خادمان عرصه بازار هستند.

وی با بیان اینکه جامعه اصناف مازندران در جنگ تحمیلی بیش از 530 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، افزود:‌ اصناف مازندران سهم بزرگی در پیروزی کشور در جنگ تحمیلی داشتند.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه نقش اصناف در دفاع از تمامیت ارضی، کنترل داخل کشور و تعادل اقتصادی، بی‌بدیل بوده است، تصریح کرد:‌ امسال به شایستگی از سوی رهبری، سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است.

وی گفت:‌ نقش اصناف در تولید، توزیع و خدمات زنجیره توزیع و مصرف اثرگذار است.

این مسئول با اشاره به اینکه اعتمادی که در این برهه دولت به اصناف دارد در تاریخ بی‌نظیر است، تصریح کرد: مجامع امور صنفی، نقش بزرگی در تنظیم بازار دارند که نشان از اعتماد دولت به بازار و مجموعه اصناف کشور است.

وی با بیان اینکه نمایشگاهی از توانمندی‌های اصناف استان در مدخل ورودی سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده که به مدت سه روز ادامه دارد، اظهار داشت: ‌34 نفر از پیشکسوتان عرصه بازار با اهدای لوح و تندیس به امضای استاندار مازندران، تجلیل شدند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول