اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

جانبازان در حفظ دستاوردهای نظام بکوشند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار هرمزگان گفت: امروز رسالت جانبازان بیش از گذشته است زیرا باید مسیر هم‌رزمان شهید خود را که همان حفظ دستاوردهای نظام است، ادامه دهند.

جانبازان در حفظ دستاوردهای نظام بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جانباز اظهار داشت: امروز شهدا و جانبازان اگر ببینند ما از مسیر آنان که همان تداوم آرمان‌ها و ارش‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است عدول کرده‌ایم رنجیده خواهند شد و ما را نمی‌بخشند.

وی از جانبازان به عنوان شهدای زنده‌ای نام برد که با نثار عضوی از بدن خود و در معامله با خدا توانستند به جایگاه والایی دست یابند و تصریح کرد: امروز وظیفه ما مسئولان در قبال خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان این است که با خدمت به این عزیزان رضایت خداوند را به دست آوریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: امروز رسالت و وظیفه جانبازان بیش از گذشته است زیرا باید مسیر هم‌رزمان شهید خود را که همان پاسداشت و حفظ دستاوردهای نظام و ولایت‌فقیه است، ادامه دهند.

بامری از سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان، ساماندهی گلزار شهدا، رسیدگی به امور خانواده‌های شاهد و جانبازان به عنوان اولویت و وظیفه اصلی مسئولان نام برد و نام‌گذاری روز میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) به نام روز جانباز را نام‌گذاری قابل ستایش عنوان کرد و اظهار داشت: همان‌گونه که حضرت ابوالفضل(ع) در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و ولایت جان خود را نثار کرد شما نیز برای حفظ انقلاب و حریم ولایت عضوی از بدن خود را از دست دادید لذا این جایگاه بسیار والایی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه بر حل مشکل ایاب و ذهاب، فراهم‌سازی زیر‌ساخت عبور و مرور شهری، استخدام و بکارگیری فرزندان شهدا و جانبازان در سازمان‌ها تاکید کرد.

یادآور می‌شود، در این مراسم معنوی تعدادی از جانبازان با معاون استاندار دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند که بر رسیدگی و حل مشکل فوری آنان تاکید شد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول