اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر خبر داد

اختصاص 60 پایگاه به فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: امسال تعداد مراکز فعالیت‌های تابستانی افزایش داشته و به 60 پایگاه رسیده است.

اختصاص 60 پایگاه به فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری ظهر امروز در جمع متولیان برگزاری فعالیت‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ابراز داشت: امسال تعداد مراکز فعالیت‌های تابستانی افزایش داشته و به 60 پایگاه رسیده است.

وی افزود: همچنین در سال جاری همه کانون‌ها‌، سالن‌های ورزشی و اکثر آموزشگاه‌ها جزء مراکز فعالیت‌های تابستانی هستند که امیدواریم همه دانش‌آموزان برای بهبود اوقات فراغت ثبت نام کرده و فرصت‌سوزی نکنند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر لزوم توجه همگان به بحث اوقات فراغت گفت: اگر از اوقات فراغت برای شکوفایی و خودسازی بهره‌گیری نشود به غفلت و فراموشی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه امکانات و با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون به‌ویژه‌ها رسانه‌ها درصدد مخدوش‌کردن ذهن نوجوانان و جوانان و بدبین کردن ایشان نسبت به نظام هستند.

قنبری اضافه کرد: این مهم از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده و امروز با ابزارهای رسانه‌ای و دنیای مجازی شکل دیگری به خود گرفته است و امروز ما نیز باید با ابزارها و شگردهای نوین در مسیر مبارزه و دفع توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

وی افزود: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی به این نکته واقف هستند که به صورت نظامی نمی‌توانند ضربه‌ای به نظام وارد کنند و به این دلیل با ابزار فرهنگی و بهره‌گیری از رسانه‌های مختلف درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر در این مراسم اظهار داشت: اوقات فراغت می‌تواند مانند یک شمشیر دو لبه دانش‌آموزان را به سوی خلاقیت‌، ابتکار و نوآوری هدایت کرده و هم می‌تواند آنان را به سوی بزهکاری‌، نابهنجاری و سقوط بکشاند.

نقی عزیزخانی افزود: این مدیران و مربیان هستند که باید با اجرای برنامه‌های متنوع و مورد علاقه دانش‌آموزان، ایشان را در قالب فعالیت‌های تابستانی هدایت کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول