اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

هجرت 3 عرصه سنجش توانمندی‌های نوجوانان و جوانان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، طرح هجرت 3 را عرصه‌ای برای سنجش توانمندی‌ها و خودباوری‌های نوجوانان و جوانان دانست.

هجرت 3 عرصه سنجش توانمندی‌های نوجوانان و جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدکاظم رحیمی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هجرت 3 با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی اظهار داشت: هرچه پیش می‌رویم، کارها تخصصی‌تر می‌شود بر همین اساس لازم بود عرصه‌هایی ایجاد کنیم تا جوانان ما توانمندی و توانایی‌های خود را ببینند و بسنجند.

وی افزود: طرح هجرت 3 نیز عرصه‌ای برای حضور نیمه رسمی نوجوانان ماست تا به این تلاش و خودسودمندی برسند.

رحیمی نژاد خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان ما پس از حضور در طرح هجرت 3 به طور قطع آمادگی بیشتر و بهتری برای حضور در اجتماع خواهند داشت.

وی یادآور شد: طرح هجرت 3 به منظور انجام هرچه سریع‌تر طرح‌ها و خودباوری جوانان اجرا می‌شود از سوی دیگر به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان کمک می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: طرح هجرت 3 طرحی بزرگ است که عرصه‌های مختلف را زیر پوشش قرار می‌دهد.

محمدحسین قرقچیان افزود: منابع طبیعی، عمران و آبادانی، خدمات‌رسانی، بهداشت و درمان، آموزش‌های مهارتی، علمی و آموزشی و پرورشی و ... از بخش‌های مختلف این طرح است.

وی با بیان اینکه طرح هجرت 3 در سال‌های گذشته با موفقیت در یزد به مرحله اجرا درآمده است، خاطرنشان کرد: امسال نیز با همکاری بسیج و آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی، این طرح با موفقیت به مرحله اجرا درخواهد آمد.

در این مراسم علاوه بر طرح هجرت3، طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش استان یزد افتتاح شد.

طرح اوقات فراغت شامل برنامه‌های قرآنی نظیر روخوانی،‌ روانخوانی و تجوید، هنرهای تجسمی شامل نقاشی کودک، رنگ و روغن، طراحی و خوشنویسی، هنرهای دستی شامل معرق، سرمه دوزی، خیاطی، سفره‌‌آرایی و گل‌سازی، برنامه‌های ورزشی شامل فوتبال، ژیمناستیک، کاراته، آموزش شنا و .. و کامپیوتر است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول