اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد مهدویت جیرفت:

طرح "هزار در هزار" زمینه رشد معنوی جوانان را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر بنیاد مهدویت شهرستان جیرفت گفت: هدف از اجرای طرح «هزار در هزار» گسترش آن در تمام دستگاه‌های اجرایی است تا از این طریق زمینه رشد و شکوفایی اعتقادی و معنوی نوجوانان و جوانان فراهم شود.

طرح "هزار در هزار" زمینه رشد معنوی جوانان را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی‌اکبر علیدادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری در این شهرستان یکی از اهداف بنیاد مهدویت را تربیت مربی دانست و اظهار داشت: در شهرستان جیرفت 14 نفر در این دوره‌ها به عنوان مدرس تربیت شده‌اند.

وی افزود: در دوره‌های آموزشی که در این بنیاد برگزار می‌شود از همین افراد به عنوان مربی استفاده می‌شود.

علیدادی تصریح کرد: اردوهای مهدویت نیز با هدف آشنایی دانش‌آموزان با بحث مهدویت برگزار شده است.

وی افزود: بسته‌های فرهنگی طرح «هزار در هزار» نیز میان اعضای شرکت‌کننده توزیع شده است.

علیدادی عنوان کرد: کتاب‌های «آفتاب مهر، نگین آفرینش، 110 پرسش ویژه مهدویت و شکوه پارسایی» با محتوای انتظار و غیبت نیز در سطح شهرستان به ویژه در مدرسه توزیع شده است.

معاون تربیت‌بدنی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: از 3 هزار و 600 نفر فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت یک‌هزار و 200 نفر تاکنون به عضویت بنیاد مهدویت درآمده‌اند.

علیدادی با اشاره به توزیع موفقیت‌آمیز نشریه «امان» در میان اعضای طرح «هزار در هزار» بیان داشت: همچنین در سال جاری تمام دانش‌‌آموزان مدارس شبانه‌روزی از کتاب «سور مسبحات» استفاده و عضو این طرح شده‌اند.

وی اذعان داشت: با توجه به محتوای بسیار خوب این طرح در تلاش هستیم تا مدرسه‌های خاص، تیزهوشان و شاهد را نیز مشمول این طرح قرار دهیم.

علیدادی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی طرح «آیات برگزیده» ویژه برنامه انس با قرآن نیز هر هفته به مدت یک ساعت «مجموعا 28 ساعت» برای کارکنان آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: با استقبال گسترده فرهنگیان این طرح پس از اتمام دوره 28 ساعته همچنان ادامه دارد و هر روز افراد بیشتری را نیز به خود جذب می‌کند.

علیدادی در زمینه تفسیر خانگی قرآن کریم با عنوان «نورالبیوت» تصریح کرد: در این طرح جلسه‌های قرائت قرآن توسط هیئت‌های مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح «هزار در هزار» گسترش آن در تمام دستگاه‌های اجرایی است تا بتوانیم از این طریق زمینه رشد و شکوفایی اعتقادی و معنوی نوجوانان و جوانان را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول