اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 وزن

مسابقات بوکس جوانان کشور در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور با شرکت برترین‌های اوزان مختلف از امروز در قم آغاز شد.

مسابقات بوکس جوانان کشور در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور بعد از میزبانی پیکارهای این رده سنی در سال 1385 و همچنین مسابقات بوکس رده سنی نوجوانان کشور در سال 1390 یکی از تجارب ارزشمند برای بوکس قم محسوب می‌شود که برترین‌های بوکس جوانان کشور را به کادر فنی تیم ملی نیز معرفی خواهد کرد.

بعد از انتخاب قم به عنوان میزبان پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی، هیئت بوکس استان قم تدارک وسیعی برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها در نظر گرفت و بدین ترتیب این رقابت‌ها از امروز به میزبانی قم برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها به لحاظ اینکه انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان برای شرکت در مسابقات مهم برون مرزی محسوب می‌شود، با شرکت برترین بوکسورهای جوان از استان‌های مختلف کشور در قم در حال برگزاری است.

طبق پیش‌بینی صورت گرفته، در تلاش برای عضویت در تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان، نزدیک به 200 بوکسور جوان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بوکس جوانان در شهر مقدس قم با یکدیگر به جدالی نزدیک و سخت می‌پردازند.

بدین ترتیب مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان با حضور بوکسورهای مدعی از تمام استان‌های کشور از امروز به میزبانی قم در سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حال انجام است.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس، این بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی بوکس جوانان محسوب می‌شود که در راستای انتخاب تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان جهان و آسیا برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی که از سوی مسئولان فدراسیون بوکس ارائه شده است این رقابت‌ها به مدت پنج روز تا چهارشنبه هفتم تیر پیگیری می‌شود و بوکسورهای جوان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورمان با یکدیگر به جدال می‌پردازند،‌ ضمن اینکه فینال اوزان مختلف روز چهارشنبه به انجام می‌رسد.

این در حالی است که در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر و قهرمان در هر وزن برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا پس از برگزاری چندین اردوی انتخابی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا و جهانی انتخاب شوند.

بر اساس نحوه برگزاری این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، مسابقات برابر مقررات فدراسیون جهانی در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81،‌ 91 و به اضافه 91 کیلوگرم در سه راند سه دقیقه‌ای و یک دقیقه استراحت بین هر راند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول