اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اصولی و کارشناسی باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است برنامه‌ریزی‌ها و کارهایی که برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان صورت می‌گیرد اصولی و کارشناسی باشند.

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اصولی و کارشناسی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سید جواد خاضع بعد از ظهر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: حمایت و پرورش استعدادها و توانایی‌های نوجوانان و جوانان این استان از مهم‌ترین رسالت‌های همه مسئولان بوده که در این راستا اداره‌کل ورزش و جوانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تجلیل از جوانان موفق در روز جوان و جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) نمونه‌ای از این اقدامات است که امید است با حضور گسترده اقشار مردمی این مراسم در روز 11 تیرماه برگزار شود.

وی عنوان کرد: در تجلیل از جوانان روستایی موفق در امر کار و تولید، مخترعان و مبتکران، طلاب، شخصیت‌های علمی و پژوهشی، فعالان حوزه فرهنگ، جوانان ورزشکار و کارآفرین از گروه‌هایی هستند که در روز جوان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

خاضع از برگزاری نمایشگاهی برای به نمایش گذاشتن عملکرد دستگاه‌های متولی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در یاسوج خبر داد و گفت: این نمایشگاه در 9 محور برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جوانان این استان سرشار از استعداد در حوزه‌های مختلف هستند که اگر حمایت شوند شکوفا شده و در اختیار توسعه و پیشرفت این مرز و بوم قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: امروز هجمه‌های بی‌محابای دشمنان ما در حوزه‌های مختلف فرهنگی می‌طلبد که همه مسئولان، ساماندهی امور جوانان را به فراخور وظایف خود در دستور کار قرار دهند.

مرتضی رهنما افزود: اگر امروز در این امر به خوبی و مسئولانه عمل نکنیم شاهد آثار جبران‌ناپذیر در آینده خواهیم بود.

وی جوانان را سرمایه‌های این نظام خواند و تاکید کرد: این سرمایه‌های ارزشمند اماناتی در دست مسئولان هستند که رسالت حفاظت و تقویت این سرمایه‌های رسالتی سنگین است.

رهنما خاطر نشان کرد: جوانان امروز مدیران آینده این مملکت هستند که باید برای رفع مشکلات این نسل برنامه و طرح داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول