اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از دوپینگ در قم

خبرگزاری فارس: مسئول گروه برنامه‌ریزی، آموزش و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: به منظور جلوگیری از برخی معضلات ورزش، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و دوپینگ برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از دوپینگ در قم

حمید نریمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این کارگاه ویژه مدیران باشگاه‌های ورزشی سطح استان و مربیان طرف قرارداد آنها برگزار می‌شود که با همکاری هیئت پزشکی ورزشی استان قم پیش‌بینی شده است.

وی عنوان داشت: این کارگاه آموزشی را در سه بخش ورزش و اخلاق، راهکارهای پیشگیری از اعتیاد و همچنین دوپینگ در ورزش پیش‌بینی کرده‌ایم که برای بهره‌گیری مناسب شرکت‌کنندگان در این دوره از سه تن از مدرسان تخصصی این مباحث دعوت به عمل آورده‌ایم.

نریمان یادآور شد: این کارگاه آموزشی روز پنجشنبه هشتم تیرماه در سالن آمفی ‌تئائر مجتمع فرهنگی،‌ هنری و ورزشی شهید کلهری واقع در خیابان 30 متری شهید کلهری قم برگزار می‌شود و در پایان مدرک شرکت در دوره به افراد شرکت کننده اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت حداقل دو نفر از مربیان فعال هر هیئت‌ ورزشی در این دوره الزامی است و در ارزشیابی سالانه آن هیئت در بخش آموزش لحاظ می‌شود خاطر نشان کرد: شرکت در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و دوپینگ برای مدیران و مربیان فعال باشگاه‌های ورزشی فعال در استان قم کاملا رایگان است.

مسئول گروه برنامه‌‌ریزی، آموزش و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: قم یکی از استان‌هایی است که با وجود دست و پنجه نرم کردن با کمبود حامیان مالی و کمک‌های بخش دولتی، در چند سال اخیر با اولویت قرار دادن موضوع آموزش، گام‌های خوب و مثمرثمری در مسیر پیشرفت قهرمانی و همگانی ورزش برداشته است.

وی عنوان داشت: از سوی دیگر آنچه که در سال‌های اخیر موجبات دلگرمی را برای رشد و پیشرفت ورزش در قم به وجود آورده، حرکت مدیران، سرپرستان، مربیان و داوران رشته‌های مختلف ورزشی در مسیر بهره‌گیری از علوم روز ورزش محسوب می‌شود.

نریمان خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان با فعالیت گروه برنامه‌ریزی، آموزش و تحقیقات سعی در افزایش دانش و علوم روز، ورزش در بین مربیان، داوران و مدیران ورزشی دارد تا قم با وجود کم بهره بودن از منابع مالی مناسب، در بخش آموزش به پیشرفت‌های مورد نظر دست یابد.

وی تصریح کرد: در این بین برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری تاثیر زیادی در تحقق این مهم داشته و این اداره کل در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی می‌کند که یکی از آنها اقدام برای برنامه‌ریزی به منظور برگزاری کارگاه روانشناسی ورزشی بوده است و اکنون نیز برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و دوپینگ را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول