اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو سال گذشته

9 هزار معتاد در خراسان‌شمالی پاک شدند

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی گفت: طی دو سال گذشته 9 هزار معتاد در استان از اعتیاد پاک شدند.

9 هزار معتاد در خراسان‌شمالی پاک شدند

محمدرضا یزدان پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه دو سال قبل چهار هزار نفر پاک‌شدن خود از اعتیاد را جشن گرفتند، اظهار کرد: اواخر این هفته نیز جشن پاک‌شدن پنج هزار نفر از اعتیاد برگزار می‌شود.

وی افزود: این تعداد از پاک‌شدگان اعتیاد در سطح 84 مرکز ترک اعتیاد و هفت کمپ استان موفق به ترک مصرف مواد مخدر شدند.

یزدان پناه همچنین با اشاره به برنامه هفته مواد مخدر در خراسان‌شمالی گفت: به همین مناسبت 20 برنامه در طول این هفته اجرا می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی برگزاری همایش نقش سازمان‌های مردم نهاد در پیشگیری از مصرف مواد مخدر، برپایی همایش آثار خانواده آشفته و گسسته، برگزاری همایش خانواده خویشتن‌ساز با همکاری امور بانوان استانداری را از برنامه‌های این هفته نام برد.

وی گفت: هم‌زمان با این هفته همایش  و کارگاه‌های روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد، نشست تخصصی روحانیون در ارتباط با راهکارهای پیشگیری از اعتیاد، سخنرانی رئیس شورای هماهنگی و ائمه جمعه درباره سیاست‌های نظام در خصوص مواد مخدر و ضرورت توجه به موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر به اجرا در می‌آید.

یزدان‌پناه همچنین برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری عمومی، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شهربازی و نشست با سازمان‌های مردم نهاد در اتاق فکر و... را از برنامه‌های هفته مواد مخدر در خراسان‌شمالی برشمرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول