اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

نوآوری در برنامه‌های سیمای استان بوشهر وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: نوآوری در برنامه‌های سیمای استانی بوشهر وجود ندارد و مسئولان صدا و سیما باید در این زمینه اقدام جدی داشته باشند.

نوآوری در برنامه‌های سیمای استان بوشهر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید در بوشهر اظهار داشت: تغییر و تحول در برنامه‌های مختلف سیمای مرکز بوشهر یک ضرورت است که مسئولان و تولیدکنندگان برنامه‌های مختلف باید در این زمینه اقدام کنند.

وی افزود: انتظار مردم از سیمای مرکز بوشهر ابتکار و نوآوری است و باید در برنامه‌های صدا و سیمای استان شاهد ابتکارات و برنامه‌های جدیدتری باشیم.

جهانبخش با تاکید بر اینکه نوآوری در برنامه‌های شبکه استانی بوشهر وجود ندارد خاطر نشان کرد: استانی مثل خراسان شمالی با 5 سال سابقه سیمای استانی برنامه‌های متنوع‌تری از سیمای مرکز بوشهر دارد و این زیبنده استان باسابقه بوشهر در تولیدات صدا و سیما نیست.

استاندار بوشهر همچنین بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با اداره کل کتابخانه‌های استان تاکید کرد.

جهانبخش با تاکید بر پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌های از سوی شهرداری‌ها گفت: مسئولیت پیگیری پرداخت نیم درصد اعتبار از محل درآمدهای شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها بر عهده فرمانداران خواهد بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر نیز در این نشست گفت: نقش ارزنده کتاب در ارتقای دانایی و تحول در جامعه بر کسی پوشیده نیست و ترویج فرهنگ کتابخوانی از وظایف مهم مسئولان است.

حجت‌الاسلام محسن حیدری افزود: پیام مبعث مطالعه مفید بوده و ما باید به تبعیت از این پیام نهضت مطالعه مفید را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول