اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

پخش مراسم اعدام عاملان حادثه آبپخش از صدا و سیما

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: مراسم اعدام عاملان حادثه آبپخش باید از صدا و سیمای مرکز استان پخش شود تا درس عبرتی برای برهم‌زنندگان نظم و امنیت باشد.

پخش مراسم اعدام عاملان حادثه آبپخش از صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین جهانبخش صبح امروز در دیدار معاونان و مدیران ستادی استانداری بوشهر با مسئولان دستگاه قضا به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: اعدام عاملان حادثه تیراندازی در مسابقات موتورسواری شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان در مدت زمان کوتاه نشان از جدیت دستگاه قضا برای برخورد با قانون‌شکنان است.

وی با اشاره به جایگاه دستگاه قضا در نظام اسلامی تصریح کرد: دستگاه قضایی در استان بوشهر توانسته با تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی نقش مثبت و سازنده‌ای در اجرای عدالت بازی کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بنا بر اعلام مسئولان امنیتی در کشور وضعیت امنیتی در استان بوشهر با تلاش و همدلی مسئولان در وضعیت مطلوبی است و دستگاه قضا نیز در این زمینه نقش مهمی ایفا کرده است.

جهانبخش با بیان اینکه دستگاه قضا در جایگاه اجرای عدالت است، تاکید کرد: قوانین ما برخواسته از فقه اسلامی است؛ بنابراین وظیفه ما در اجرای عدالت سنگین است و باید با همراهی و تعامل این وظیفه سنگین را انجام دهیم.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و اخلاق دکتر شهید بهشتی بیان کرد:  شهادت دکتر بهشتی پرده از مظلومیت ایشان نیز برداشت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آرامش مردم برای حضور در دستگاه قضا بهترین امنیت خاطر برای آنان است، گفت: اعتمادی که بین مردم و نظام وجود دارد بالاترین سرمایه کشور است و این ویژگی بالاترین ویژگی اعتماد مردم به نظام است.

جهانبخش در پایان از خدمات و تلاش‌های دستگاه قضا در استان بوشهر برای برخورد با قانون‌شکنان در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول