اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نپرداختن به کنگره سرداران شهید فارس عنوان شد

انتقاد فرمانده سپاه فجر از صدا و سیمای فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر فارس گفت: صدا و سیمای مرکز فارس به جای بزرگداشت سالروز کنگره شهدای فارس به سال‌گشت 24 ساعته‌شدن خود پرداخت.

انتقاد فرمانده سپاه فجر از صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ده‌ها گردان از بسیجیان واکنش سریع نواحی سپاه ثارالله، بقیة‌الله‌الاعظم، محمد رسول‌الله، احمدابن موسی، مرودشت، ارسنجان، خرامه و زرقان در منطقه رزمایش در دو روز گذشته، با رهبر و مقتدای خود تجدید پیمان کردند.

در این رزمایش دو روزه که با حضور 380 دسته واکنش سریع سپاه فجر انجام شد و در روز پایانی آن جمع بسیاری از مسئولان و مدیران استان و شهرستان‌های فارس حضور داشتند، فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه «بهار واقعی استان فارس اردیبهشت ماه است» خطاب به بسیجیان اظهار داشت: علت انتخاب این ایام برای برگزاری رزمایش این بود که طولانی‌ترین سفر رهبری به استان‌ها و کنگره بزرگ سرداران و 14 هزار و 600 شهید ولایت‌مدار فارس در این ایام اتفاق افتاد.

غلامحسین غیب‌پرور در جمع باشکوه بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش «منتظران شهادت؛ عاشقان ولایت»، گفت: هر جا که حضور بسیجی باشد، آنجا دشمن جایی ندارد.

وی با اشاره به برگزاری بی‌نظیر کنگره شهدا در سال 90 در سومین حرم اهل بیت (ع) ابراز داشت: هیچ مراسمی در طول 32 سال انقلاب به عظمت و گستردگی کنگره شهدا انجام نشده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه با گلایه از صدا و سیمای مرکز فارس در مورد نپرداختن به سالروز برگزاری کنگره سال 90 اضافه کرد: ما از رسانه ملی توقع بیشتری داشتیم اما آنان بیشتر به مسئله 24 ساعته‌شدن سیمای فارس پرداختند که جای تامل دارد.

غیب‌پرور با بیان اینکه حضور شما بسیجیان در این رزمایش دو پیام دارد، تصریح کرد: پیامتان به خودی‌ها این است که بدانند ما پشت سر رهبری و پا در رکاب مولای‌مان و گوش به فرمان ایشان در پاسداری انقلاب لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و پیام به دشمن که کمر بسته تا نام بسیجی را از صحنه روزگار پاک کند این است که ما در دفاع از انقلاب‌مان محکم هستیم و هیچ‌گاه از آن دست بر نمی‌داریم.

وی اضافه کرد: از فتنه 88 چندان زمانی نگذشته و این بسیجیان بودند که در خیابان‌ها و البته در فضای مجازی و عرصه فرهنگی مقتدرانه حاضر شدند و جایی که بسیجی باشد، دشمن در آنجا جا نیست و نظام بیمه است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به پیاده‌روی شبانه نیروهای واکنش سریع خطاب به آن‌ها گفت: راهپیمایی شبانه شما مرا به یاد عملیات قدس سه و بچه‌هایی که خسته و با لب تشنه شهید شدند، انداخت.

غیب‌پرور ادامه داد: برخی از شما که خسته بودید و می‌گفتید پشت سری‌ها را سوار کنید، آن‌ها خسته‌ترند، و این آب نخوردن‌ها و سوار ماشین نشدن‌ها برای صحنه‌های دیگر تمرین است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول