اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان:

کاربردی کردن فرهنگ کار اولویت برنامه‌سازی صدا و سیما است

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: کمک به مسئولان در کاربردی کردن فرهنگ کار و تلاش در برنامه‌های صداوسیما از اولویت‌های برنامه‌سازی است.

کاربردی کردن فرهنگ کار اولویت برنامه‌سازی صدا و سیما است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن نصرپور عصر امروز در مراسم معارفه معاون سیمای مرکز گیلان در مسجدالنور این مرکز به سیاست‌های برنامه‌سازی در صدا و سیما اشاره و محورهای برنامه‌های امسال را بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید حقیقت دین در تولید برنامه‌ها متجلی شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و توجه به دین و معنویات، حجاب و عفاف، موضوع زن و خانواده، آموزش نماز و احکام و آشنا کردن کودکان و نوجوانان از اولویت‌های برنامه‌سازی صدا و سیما است.

این مسئول، موضوع ازدواج آسان و فرهنگ سازی آن به سبک ایرانی، تبیین و تشریح منویات رهبری معظم انقلاب برای شعار سال و کمک به مسئولان در کاربردی کردن فرهنگ کار و تلاش در برنامه‌های صدا و سیما را از اولویت‌های برنامه‌سازی برشمرد.

وی تصریح کرد: این اولویت‌ها باید در ساختارهای نمایشی و برنامه‌های مختلف به مردم منتقل شود تا ارائه الگوی صحیح سبک زندگی با محوریت اصالت خانواده تحقق یابد.

نصرپور، با برشمردن برخی از آسیب‌های اجتماعی، به نقش رسانه در برطرف کردن این ناهنجاری‌ها پرداخت و یادآور شد: باید با همفکری روحانیت، علما، اساتید دانشگاه و مشورت کارشناسان برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌ریزی درست انجام شود.

در مراسم مذکور مرتضی هواسی معاون سیمای مرکز گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول