اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر داوری سازمان لیگ برتر فوتبال:

کم‌توجهی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به ورزش نگران‌‌کننده است

خبرگزاری فارس: ناظر داوری سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: تولید برنامه‌های ورزشی در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافته که این روند نگران‌کننده است.

کم‌توجهی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به ورزش نگران‌‌کننده است

نوذر رودنیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به اهمیت پرداختن به امر ورزش اظهار کرد: عدم پخش برنامه‌های ورزشی از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد جای سؤال دارد.

رودنیل افزود: صدا و سیما در تمامی استان‌های کشور دارای برنامه‌های ورزشی از تمامی رشته‌ها بوده و این مراکز روزهای مختلفی را برای پخش این برنامه‌ها در نظر گرفته‌اند.

وی انعکاس مسابقات مختلف ورزشی و تولید برنامه‌های ورزشی در قالب برگزاری میزگردهای ورزشی با حضور کارشناسان صاحب‌نظر را گامی مهم در راستای پیشرفت و احیای ورزش کهگیلویه و بویراحمد دانست.

رودنیل تصریح کرد: صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در گذشته اقدام به پخش برنامه ورزشی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان ورزشی در روزهای سه‌شنبه می‌کرد که در حال حاضر این برنامه‌ پخش نمی‌شود.

* پخش مسابقات ورزشی سبب ایجاد انگیزه در جوانان می‌شود

مسئول کمیته هیئت داوران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد صدا و سیمای مراکز استان‌های همجوار، پرداختن به امر ورزش در برنامه‌های صدا و سیما را امری لازم و ضروری عنوان کرد.

رودنیل خاطرنشان کرد: استان‌های همجوار کهگیلویه و بویراحمد دارای برنامه‌های ورزشی حرفه‌ای و صاحب سبکی هستند از جمله برنامه ورزشی "نشان" که تولید مرکز بوشهر بوده و با برنامه نود برابری می‌کند.

وی بیان داشت: برنامه ورزشی "نشان" تولید مرکز بوشهر چندین بار از من به عنوان مهمان و کارشناس ورزشی دعوت به عمل آورد که در پایان این برنامه به انتقاد از عملکرد صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد پرداخته و از مسئولان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواستار توضیح و پاسخ نسبت به قطع و کاهش برنامه‌های ورزشی در این صدا و سیمای این استان شدم.

رودنیل یادآور شد: استان‌های همجوار از جمله بوشهر و خوزستان مسابقات ورزشی از جمله فوتبال را در دسته‌های مختلف یک، دو و سه نیز پخش می‌کنند که این سیاست کمک بزرگی به پیشرفت ورزش به ویژه فوتبال در این استان‌ها کرده است.

وی در پاسخ فارس مبنی بر پخش مستقیم مسابقات فوتبال تیم شهرداری یاسوج در صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: پخش این بازی‌ها کار خوبی بود اما صدا و سیما در دیگر مراکز استان‌ها حتی بازی‌های دسته سه فوتبال خود را نیز پخش می‌کنند.

ناظر داوری سازمان لیگ برتر فوتبال پخش مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی و تولید برنامه‌های ورزشی را سبب ایجاد انگیزه دوچندان ورزشکاران و احیای ورزش کهگیلویه و بویراحمد دانست.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول