اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام صدا و سیمای سمنان:

صدا و سیما نقش محوری در مقابله با جنگ سایبری دارد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان تأکید کرد: صدا و سیما و به طور کل، رسانه نقش محوری در مقابله با جنگ نرم یا سایبری دارد.

صدا و سیما نقش محوری در مقابله با جنگ سایبری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، علی مسلمان در گردهمایی اعضای حلقه صالحین صدا و سیمای مرکز سمنان که هم‏زمان با ایام سالگرد فتح خرمشهر در منطقه پرور برگزار شد و در آن بیش از 70 نفر از بسیجیان حضور داشتند، گفت: تشکیل حلقه صالحین یکی از مأموریت‏های مهم سپاه است.

وی تصریح کرد: این طرح توسط پایگاه‏های بسیج اجرا می‏شود و در آن، همه بسیجیان داوطلب سازماندهی می‏شوند.

قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی، آموزش اعضای حلقه صالحین است که می‏تواند برای پیش‌برد اهداف این حلقه مؤثر باشد.

یکی از کارشناسان حوزه سایبری نیز در خصوص جنگ سایبری، تهاجم فرهنگی، تأثیر آن بر فرهنگ جامعه، چگونگی شکل‏گیری ارتباطات، وضعیت و اهداف فیس‏بوک، رسانه‏ها و جذب مخاطب، دانش فنی اینترنتی و دهکده جهانی مک‌لوهان مطالبی عنوان کرد.

سیدمهدی تقوی اظهار داشت: فضای مجازی بدون تبلیغ و حمایت رسانه هیچ‏ گاه رشد نمی‏کند و رسانه از مهم‏ترین ابزارهایی است که می‏تواند برای رشد رسانه‏های مجازی مؤثر و تأثیرگذار باشد.

نماینده ولی‏فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز اظهار داشت: انسان باید به فکر آخرت باشد و به ظواهر دنیا اکتفا نکند و ماه رجب، بهترین ماه بندگی خداست و می‏تواند مقدمات ماه‏های بعد را به همراه داشته باشد.

حجت‏الاسلام خیری‌گنجی با اشاره به مراسم اعتکاف و سایر مناسبت‏های ماه رجب گفت: باید در کنار مراسم مختلف مستحبی، به واجب‏ها نگاه عمیق‏تری کرد و با قرآن که کتاب موعظه است نیز مأنوس شد.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول