اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم خبر داد

ضرورت احداث سالن‌های مسابقات ورزشی 2 هزار نفره در سمیرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم با اشاره به ظرفیت این شهرستان در بحث قهرمانان و مدال‌آوران گفت: احداث سالن‌های 2 هزار نفره مسابقات ورزشی در سمیرم ضرورت دارد.

ضرورت احداث سالن‌های مسابقات ورزشی 2 هزار نفره در سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سیدمحمدرضا فلسفی در مراسم تجلیل از "مهران سرافراز" نایب قهرمان رشته دوی 10 هزار و 5 هزار متر آسیا ضمن تبریک کسب مقام افتخارآفرین این ورزشکار ملی‌پوش به تشریح فعالیت‌های این اداره پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته سالن‌های ورزشی شهید فلسفی سمیرم و سالن ورزشی بانوان شهر ونک به بهره‌برداری رسید.

وی از اجرای طرح 036 در روستای گل‌افشان خبر داد و افزود: سالن‌های ورزشی روستاهای سادات‌آباد و چهارراه و خوابگاه کوهنوردی خفر در حال احداث است و با آغاز کار پیمانکاران این طرح‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم سالن‌های ورزش 2 هزار نفره را از نیازهای ضروری شهرستان دانست و با اشاره به ظرفیت این شهرستان در بحث قهرمانان و مدال‌آوران تصریح کرد: سالن‌های موجود در شهرستان سالن‌های تمرینی هستند و احداث یک سالن مسابقات ورزشی برای میزبانی مسابقات استانی و کشوری در این شهرستان ضروری است.

وی هم‌چنین گسترش فضای ورزشی را با توجه به وسعت شهرستان و پراکندگی جمعیت و تعداد زیاد روستاها را لازم دانست و گفت: سرانه ورزشی در شهرستان سمیرم نزدیک به مطلوب است.

فلسفی از تجهیز این اداره به یک دستگاه وسیله نقلیه عمومی خبر داد و گفت: در قبل برای اعزام تیم‌ها به مسابقات ورزشی به مناطق مختلف با مشکلات بسیاری درگیر بودیم که اکنون با خرید این دستگاه ون 50 درصد مشکلات اعزام تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی رفع شده است.

وی از فعالیت بیش از 300 مربی کاردان و مجرب در شهرستان خبر داد و گفت: در سال گذشته در سطح شهرستان 150 مسابقه مختلف ورزشی برگزار شد، هم‌چنین تعداد 120 نفر ورزشکار سمیرمی در رشته‌های انفرادی و 25 تیم در مسابقات استانی مقام‌های برتر را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم در سال گذشته در کشور 75 نفر و در استان 120 نفر عنوان قهرمانی را کسب کردند که قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به طرح فعالیت هیئت قایقرانی در سد کمانه شهرستان سمیرم گفت: کلاس‌های آموزشی قایقرانی آغاز شده و امسال هم‌زمان با افتتاح سالن‌های ورزشی سادات‌آباد و خوابگاه کوهنوردی خفر، هئیت قایقرانی سمیرم در سد کمانه راه‌اندازی می‌شود.

فلسفی نیز از آغاز فعالیت پیمانکار در استخر شنای سمیرم خبر داد و اظهار داشت: تا پایان ماه آینده استخر شنای سمیرم مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور چند تن از مسئولان ادارات، هیئت‌های ورزشی و خانواده مهران سرافراز از نایب قهرمان رشته دو ،‌ 10 هزار و 5 هزار متر آسیا با اهدای لوح و هدایا قدردانی شد.

هفتمین دوره بازی‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه از 6 تا 13 خردادماه در سئول کره‌جنوبی برگزار شد.

شهرستان سمیرم با 3 هزار و 630 ورزشکار سازمان یافته و 40 هیئت ورزشی در فاصله 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول