اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزینه اصلی مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان

هنوز وزیر ورزش حکمی صادر نکرده است

خبرگزاری فارس: گزینه اصلی مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هنوز حکمی برای مدیرکلی ورزش و جوانان برای من صادر نشده است و اطلاعی از زمان معارفه ندارم.

هنوز وزیر ورزش حکمی صادر نکرده است

محمدرضا محمدجواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروز با رسولی‌نژاد معاون وزیر جلسه داشته و در مورد پیشنهاد مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان که به من ارائه شده است، مذاکرات نهایی را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه از برگزاری و زمان معارفه خود بی‌اطلاع است، تاکید کرد: در این مورد با من صحبتی انجام نداده‌اند زیرا هنوز مدیرکلی من قطعی نشده است.

گزینه اصلی مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه برنامه‌ زیادی را برای ارتقای وضعیت ورزش اصفهان تدوین کرده است، گفت‌وگو در این مورد را به نشست خبری آینده موکول کرد.

به گزارش فارس، محمدرضا محمدجواهری که در حال حاضر در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مشغول به خدمت است و در سوابق ورزشی خود کارشناسی خبره در شورای‌عالی ورزش و نایب رئیسی فدراسیون کبدی را دارد.

محمدجواهری متولد شهر نطنز بوده و در مسئو‌لیت‌های اجرایی خود سمت‌هایی مانند مشاور معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل امور ورزشی و تفریحات سالم وزارت کار و امور اجتماعی و نماینده تام‌الاختیار در کارگروه‌های تخصصی تربیت‌بدنی در برنامه سوم و چهارم توسعه را داشته است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول