اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون شطرنج:

کرمان استعدادهای ورزشی بالایی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران گفت: استان کرمان استعدادهای ورزشی بالایی دارد به طوری که یکی از اعضای تیم ملی ما از شهرستان جیرفت است.

کرمان استعدادهای ورزشی بالایی دارد

محمدجعفر کامبوزیا امروز در حاشیه مراسم بازدید از مجموعه ورزشی 9 دی رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس استعدادهای ورزشی استان کرمان به ویژه رفسنجان را بالا خواند و اظهار داشت: کارهای ورزشی زمینه‌ساز کارهای فرهنگی است و نتیجه‌ای که از ورزش می‌گیریم پرورش روح و جسم است.

وی افزود: استان کرمان در مسائل فرهنگی بسیار حساس است لذا شطرنج و دیگر ورزش‌ها تأثیر بسزایی در فکر و آمادگی ذهنی کودکان دارد.

نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی شطرنج تصریح کرد: استان کرمان به لحاظ مساحت پهناورترین استان و از لحاظ جمعیتی پر جمعیت است و در بعد قهرمانی نیز باید پررنگ‌تر ظاهر شود زیرا استعدادهای درخشانی در تمام رشته‌های ورزشی در آنها دیده می‌شود.

وی افتتاح‌ها و کلنگ‌زنی‌ها را مهم دانست و بیان داشت: پیشرفت‌ها نیز همزمان باید روند رو به رشد و توسعه‌ای بگیرد و به یاری خدا سال آینده همزمان با افتتاح این سالن شاهد برگزاری مسابقاتی در سطح بالا باشیم.

وی بر کمک دستگاه‌های اجرایی در راستای موفقیت‌های بیشتر ورزشی تأکید کرد و ابراز داشت: با همکاری مسئولان در امر ورزش شهروندان بیشتر به ورزش تشویق و فرزندان خود را به سمت ورزش می‌برند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول