اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

توسعه استان زنجان متناسب با سایر استان‌ها نبوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عقب‌ماندگی استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها گفت: باید برای جبران این عقب‌ماندگی اقداماتی انجام شود.

توسعه استان زنجان متناسب با سایر استان‌ها نبوده است

محمد اسماعیلی پیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر تعامل بین نماینگان مجلس استان زنجان و مسئولان اجرایی اظهار داشت: تعامل و همکاری بین نماینگان مجلس استان زنجان و مسئولان اجرایی به توسعه استان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نادیده‌گرفتن کارهای انجام شده توسط مسئولان گذشته در استان کار درستی نیست، افزود: هر مسئولی در حد وسع خود برای پیشرفت استان کار کرده است و استان هم به تناسب اقدامات انجام شده،‌ بهره‌هایی از امکانات کشوری برای توسعه برده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه استان زنجان متناسب با سایر استان‌ها نبوده است، تاکید کرد: عدم تناسب توسعه یافتگی زنجان با سایر استان‌ها منجر به عقب ماندگی آن شده است.

وی با بیان اینکه نباید به دنبال مقصر جلوه‌دادن کسی برای عقب ماندگی‌های استان بود، اضافه کرد: هر چند بی‌تفاوتی در روحیه مردم در این عقب ماندگی دخیل است، ولی در حال حاضر باید دست در دست یکدیگر به دنبال توسعه استان زنجان باشیم.

اسماعیلی بر از دست رفتن برخی فرصت‌ها برای توسعه استان زنجان تاکید کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان با یکدیگر و همچنین با مسئولان استانی جلساتی برگزار و برای جبران این عقب ماندگی‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با اشاره به سفرهای هیئت دولت به استان زنجان تصریح کرد: گزارش‌های خوبی از عملیاتی‌شدن مصوبات این سفرها ارائه شده است و برخی از مصوبات هم اجرا نشده است که باید بررسی و موانع عملیاتی‌شدن آنها رفع شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی پالایشگاه، پتروشیمی، دو خطه‌کردن راه‌آهن را از جمله طرح‌های نیمه تمام استان زنجان اعلام کرد و افزود: با توجه نزدیک‌بودن پایان عمر دولت، باید دلایل عدم اجرایی‌شدن این پروژه‌ها و چند پروژه دیگر نظیر سد مشمپا که از پروژه‌های حیاتی استان است، بررسی شود.

وی صداقت را از انتظارات به حق مردم برشمرد و تصریح کرد: دلایل عملیاتی‌نشدن پروژه‌های مصوب باید به صورت صادقانه به مردم گفته شود.

اسماعیلی در پاسخ به سئوالی درباره استفاده از مدیران بومی در استان با اشاره به اینکه قبلا هم در این مورد صحبت کرده است، افزود: برداشت‌های متفاوتی از این صحبت‌ها به دلیل نحوه انعکاس آن شده است.

وی با گلایه از برخی رسانه‌ها در نحوه انعکاس صحبت‌هایش در مورد مدیران بومی اضافه کرد: رسانه‌ها نباید موجب مشوش‌شدن اذهان عمومی شوند، بلکه باید واقعیت‌ها را بیان کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخالف استفاده از نیروهای غیربومی در استان نیست، ادامه داد: استفاده از نیروهای غیربومی زمانی توصیه می‌شود که نتوان در داخل استان نیروی هم‌طراز برای آن سطح مدیریتی پیدا کرد.

وی بر وجود افراد متعهد، دلسوز و کارآمد در استان زنجان در همه سطوح مدیریتی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر زمینه استفاده از نیروهای بومی در همه سطوح مدیریتی فراهم شده است.

اسماعیلی آشنایی مدیران بومی با مشکلات و مسائل مردم و منطقه را از دلایل برتری انتخاب آنها اعلام کرد و افزود: آشنایی با مشکلات به حل موثرتر مشکلات کمک شایان توجهی می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره اولویت کاری نماینده مردم زنجان تصریح کرد: اولویت همه مسئولان توجه به مشکلات اقتصادی مردم با توجه به شعار سال است.

وی تولید ملی و اشتغال را دو مسئله مرتبط با هم عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ایرانی‌ها با مصرف کالاهای دیگر کشورها به اشتغال آنها کمک می‌کنند.

اسماعیلی کمک حل معضلات اقتصادی مردم را از اولویت‌های خودش اعلام کرد و گفت: حمایت از تولید ملی، موجب ایجاد اشتغال و در نتیجه حل مشکلات و معضلات اجتماعی ناشی از وجود بیکاری در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول