اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار در اردبیل

نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت گشایش یافت

خبرگزاری فارس: برای اولین بار نمایشگاه اطلاع‌رسانی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در سالن پیش‌دانشگاهی مدرس اردبیل برگزار شد، دبیر اجرایی نمایشگاه برنامه‌های اوقات فراغت در اردبیل اظهار داشت:‌ اوقات فراغت فرصتی است در اختیار جوانان و نوجوانان تا با میل و رغبت خود در آن به کارهایی که به آن علاقه دارند حاضر شده و در اجرای آن موفق عمل کنند.

صادق نباتی مقدم خاطرنشان کرد: ‌ما در تلاش هستیم تا در ایام فراغت جوانان و نوجوانان به همت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا ایام فراغت جوانان به بهترین نحو پر شده و از آن استفاده صحیح صورت بگیرد.

وی با اعلام اینکه تجربه ارزشمند سال‌های گذشته نشان می‌دهد که باید متناسب با نیاز مخاطب برنامه‌ریزی‌ها دقیق و جوان‌ محور انجام شود، گفت: برنامه محوری، شناخت نیاز مخاطب و سلایق جوانان از ویژگی‌های نمایشگاهی است که برای اولین بار برگزار شده تا به مطالبه و خواست جوانان پاسخی روشن داده شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه برنامه‌های اوقات فراغت در اردبیل یادآور شد: اولین نمایشگاه غنی‌سازی اوقات فراغت و معرفی پایگاه‌های تابستانی در سالن پیش‌دانشگاهی مدرس در حالی گشایش می‌یابد که بیش از 19 دستگاه اجرایی از امروز تا هشتم تیرماه توانمندی‌های خود را به معرض دید عموم جوانان و نوجوانان قرار داده‌اند.

نباتی مقدم با اعلام اینکه از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر و 17 عصر تا 20 شب این نمایشگاه با هدف معرفی برنامه‌ها و ثبت نام متقاضیان برپا می‌باشد، بیان داشت: تجلیل از سه دستگاه برتر در این نمایشگاه و برگزاری مسابقات مختلف و عرضه محصولات فرهنگی از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است.

اگر برای جوانان برنامه‌ریزی نکنیم دیگران برای آنها برنامه می‌ریزند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در سخنانی گفت:‌ برای اولین بار در شهرستان اردبیل با کمک دستگاه‌های عضو ساماندهی امور جوانان این نمایشگاه برپا شده که هدف اصلی آن نیز اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جوانان و خانواده‌ها با طرح‌ها و برنامه‌های تدارک دیده شده در فصل تابستان است.

احد پازاج تصریح کرد: برنامه‌های این نمایشگاه با محوریت 9 دستگاه در حال انجام است به طوری که برنامه‌های ورزشی، گردشگری با شاخصه اردوهای سیاحتی، مهارت و آموزش،‌ کتابخوانی، فرهنگی،‌ هنری، قرآنی، اوقات فراغت جوانان و حضور رسانه‌ها و سایت‌های مجازی، اردوهای جهادی و اختراعات و ابتکارات جوانان است.

وی ابراز داشت: اوقات فراغت فرصتی استثنایی در بهره‌مندی جوانان از برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده با برنامه‌ریزی هدفمند است به طوری که معتقدیم باید برای جوانانمان قبل از آنکه دیگران برنامه‌ریزی کنند برنامه‌ریزی شایسته‌ای داشته باشیم تا از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل ضرورت اعتماد به جوانان به عنوان پیش قراولان جامعه اسلامی را یادآور شد و افزود:‌ جامعه‌ای سالم و با نشاط است که در آن طراوت و شکوه جوانی شایسته و مناسب مشاهده شود.

پازاج در پایان سخنان خود اظهار داشت: اولین نمایشگاه اطلاع‌رسانی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان با شعار تابستان متفاوت یک فرصت و ابتکاری است تا جوانان و نوجوانان با برنامه‌های متنوع در این ایام آشنا شده و برنامه‌های مورد علاقه خود را برگزینند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در نمایشگاه اطلاع‌رسانی اوقات فراغت اردبیل نهادها و مجموعه‌هایی همچون آموزش و پرورش، ورزش و جوانان،‌ کمیته امداد، هلال احمر، کانون مساجد، پایگاه‌های بسیج، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان، بهزیستی اردبیل و دیگر مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در قالب غرفه‌های مختلف توانمندی خود را در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت به نمایش گذاشتند.

در مراسم افتتاحیه گروه ورزش کاراته کانون مساجد استان و اداره کل ورزش و جوانان و همچنین گروه تواشیح مشکات به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول