اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پاسدار

برترین‏های 3 رشته ورزشی در استان سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‏های سه رشته ورزشی در استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار معرفی شدند.

برترین‏های 3 رشته ورزشی در استان سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معاون تربیت‌بدنی سپاه استان سمنان صبح امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار، مسابقات پاسداران سپاه استان سمنان در سه رشته ورزشی برگزار شد.

صادق هروی گفت: مسابقات ورزشی پاسداران در رشته‏های ورزشی آمادگی جسمانی و طناب‏کشی در مجموعه شهدای بسیج استان سمنان و مسابقات شنای پاسداران در استخر نور سمنان برگزار شد.

وی افزود: در رشته طناب‏کشی، 6 تیم از پاسداران رده‏های سپاه استان سمنان شرکت کردند که در پایان، تیم سپاه ناحیه میامی با غلبه بر سایر تیم‏ها حائز رتبه برتر شد.

هروی با بیان اینکه مسابقه آمادگی جسمانی در رشته‏های دوی 3 هزار و 200 متر، دوی سرعت 60 متر، دراز و نشست و شنای روی‏دست برگزار شد، خاطرنشان کرد: در مجموع این رشته‏ها، محمد حسینی از تیپ حضرت قائم(عج) رتبه اول، اکبر بیناییان از سپاه دامغان رتبه دوم و حامد خالدی از ستاد سپاه استان سمنان رتبه سوم را کسب کردند.

معاون تربیت‌بدنی سپاه استان سمنان اضافه کرد: در رشته شنا نیز حسن شریعتی از سپاه شاهرود در بخش کرال سینه و محمد خطیب‏زاده از ستاد سپاه استان سمنان در بخش قورباغه و هادی علی‏آبادی از تیپ حضرت قائم(عج) در بخش کرال پشت رتبه‏های نخست را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات، 80 پاسدار سپاه استان سمنان شرکت داشتند.

معاون تربیت‌بدنی سپاه استان سمنان افزود: هم‌چنین هم‏زمان با هفته پاسدار، کوه‌پیمایی تجمیعی پاسداران سپاه استان سمنان برگزار شد.

هروی اظهار داشت: بیش از300 نفر از پاسداران ستاد سپاه استان سمنان، تیپ قائم(عج) و ناحیه‏های سمنان و مهدیشهر در حرکتی نمادین به کوه‌پیمایی در ارتفاعات شهمیرزاد پرداختند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول