اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه سفر استاندار گیلان به املش

کاروان خودرویی استاندار گیلان در خمیر محله املش متوقف شد

خبرگزاری فارس: مسیر رفت و برگشت کاروان خودرویی استاندار گیلان به دلیل استقبال زیاد مردم روستای محروم خمیر محله املش متوقف شد.

کاروان خودرویی استاندار گیلان در خمیر محله املش متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، مهدی سعادتی در دومین سفر شهرستانی خود عصر امروز به روستای «خمیر محله» این شهرستان وارد شد که به دلیل استقبال زیاد مردم روستای خمیر محله کاروان خودرویی استاندار در مسیر رفت و برگشت متوقف شد.

مردم روستای خمیر محله املش با ابراز احساسات نسبت به حضور استاندار گیلان در این منطقه، مشکلات و مسائل خود را به سعادتی عنوان کردند.

استاندار گیلان رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: یکی از اهداف این سفرها آشنایی نزدیک با مشکلات و مسایل مردم نقاط محروم است.

مهدی سعادتی، ارتباط بیشتر مسئولان با مردم را موجب برکات زیاد دانست و تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات جزو وظایف مهم مسئولان است.

همچنین همزمان با دومین سفر شهرستانی استاندار گیلان به املش، پروژه گازرسانی به روستای «اشکرمیدان» این شهرستان با سه هزار و 400 متر شبکه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

برای عملیات اجرایی این پروژه یک میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که 69 خانوار این روستا از مزایای گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

املش دارای 34 روستای بهره‌مند از نعمت گاز است که 40 درصد را شامل می‌شود و هم‌اکنون پروژه گاز‌رسانی در 16 روستای این شهرستان در حال انجام است.

آبرسانی به مجتمع آبرسانی «سوخته کیش» بخش «رانکوه» نیز از دیگر مزایای سفر شهرستانی استاندار گیلان به املش بود که این مجتمع با ظرفیت آب‌دهی 310 لیتر بر ثانیه، 194 کیلومتر خط انتقال آب و حجم مخزن هشت هزار و 535 مترمکعب؛ 97 هزار و 265 نفر را پوشش می‌دهد.

مجتمع آبرسانی سوخته‌کیش مناطقی از شهرستان رودسر را نیز زیر پوشش دارد و هم‌اکنون 72 درصد از روستاهای شهرستان املش از آب شرب سالم برخوردار هستند.

در سفر استاندار گیلان به املش پروژه احداث شبکه‌های فرعی آبیاری و زه‌کشی روستای «آزارین» به طول 900 متر افتتاح شد.

برای این پروژه مبلغ یک میلیارد و 170 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سعادتی امشب در جلسه شورای اداری املش نتایج سفر یک‌روزه خود به املش را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و مصوبات سفر در این جلسه پیگیری می‌شود.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول