اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سلیمانیه:

حجم تجارت ایران با عراق و اقلیم کردستان عراق رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: استاندار سلیمانیه گفت: حجم تجارت ایران با عراق و اقلیم کردستان عراق رو به افزایش است و آمادگی داریم بیش از پیش برای گسترش این ارتباط تلاش کنیم.

حجم تجارت ایران با عراق و اقلیم کردستان عراق رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهروز محمدصالح در اجلاسیه 6+5 در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در روزهای سخت پشتیبان مردم اقلیم کردستان عراق بوده و ما از این بابت قدردان مسئولان ایران هستیم.

وی افزود: خوشبختانه حجم تجارت ایران با عراق و اقلیم کردستان عراق رو به افزایش است و ما در استان سلیمانیه این آمادگی را داریم که بیش از پیش برای گسترش ارتباط با جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

استاندار سلیمانیه گفت: طی سال‌های گذشته تفاهم‌نامه‌های اثربخشی بین استان سلیمانیه و استان‌های مختلف ایران، به‌خصوص استان کرمانشاه منعقد شده و با جدیت به‌دنبال عملیاتی کردن این تفاهم‌نامه‌ها هستیم.

وی بیان داشت: گسترش همکاری‌ها بین ایران و عراق را در راستای تامین منافع دو کشور بسیار حائز اهمیت می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا روابط دوجانبه بیش از پیش افزایش یابد.

وی در پایان حذف ویزا، توجه به کیفیت صادرات کالاها و افزایش بازارچه‌های مرزی را در ارتقا و گسترش ارتباط دوطرفه، بسیار مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول