اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

شهرضا به الگوی صادراتی کشور تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: شهرستان شهرضا در آینده به الگوی صادراتی کشور تبدیل می‌شود.

شهرضا به الگوی صادراتی کشور تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مظفر انصاری صبح امروز با بیان این مطلب در جمع اعضای اتحادیه‌های صنفی شهرستان شهرضا اظهار داشت: در تاریخ ایران نام شهرهای شهرضا، بهبهان، کازرون و نیشابور با سابقه بیش از یک‌ هزار سال فعالیت تجاری و اقتصادی می‌درخشد.

وی ادامه داد: ایجاد ناامنی و التهاب در بازارهای مختلف اقتصادی کشور یکی از سیاست‌های شومی است که برخی از صاحبان ثروت درصدد ایجاد آن برمی‌آمده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به لزوم تبعیت از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در زمینه مسائل اقتصادی افزود: در حالی که تمامی دنیای استکبار برای ایجاد قحطی مصنوعی در کشور ما بسیج شده‌اند اما با عنایت خداوند امروز در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی خودکفا شده‌ایم.

وی با تشریح وضعیت صنعت کشاورزی در سطح کشور تصریح کرد: طی چند سال گذشته خشک‌سالی‌های مداوم بازدهی کشاورزی را دچار اختلال کرده است که رفع این معضل نیازمند مدیریت هوشمندانه در حوزه کشاورزی است.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای مجمع امور صنفی شهرضا طی چند سال گذشته گفت: این تشکل به عنوان یکی از مبتکرترین تشکیلات صنفی در سطح کشور مطرح است و انتخاباتی که در این مجمع برگزار شد و مسئولیت مدیریت اصناف بدون هیچ مشکلی به افراد دیگری واگذار شد نشانگر رشد و بلوغ صنفی در سطح شهرضا است.

وی با تشریح نقش شهرستان شهرضا در معادلات اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: شهرضا به عنوان محور تلاقی پنج استان به اصفهان است و از موقعیت استراتژیکی برخوردار است و از مجموعه تولید کنندگان و صنعت‌گران این شهرستان انتظار داریم با درایت و هوشیاری از این شرایط ایده‌آل استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به لزوم ورود فعال شهرضا به حوزه صادرات اضافه کرد: فعالیت در بخش صادرات نیازمند استفاده بهینه از فضاهای مجازی است و اصناف شهرضا باید با ایجاد توانمندی و زیرسازی مناسب زمینه صادرات محصولات مختلف شهرستان را به نقاط مختلف جهان مهیا کنند.

وی ادامه داد: برخورداری از سابقه درخشان صنعتی، اقتصادی و تجاری از مهم‌ترین مزیت‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرضا است و انتظار داریم در آینده نزدیک شهرستان شهرضا در حوزه صادرات به عنوان یک شهر الگو برای سایر نقاط کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول