اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

آشنایی هر چه بیشتر جوانان با مضرات مواد مخدر ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: آشنایی جوانان با پیامدهای استفاده از مواد مخدر گامی مهم در راستای مقابله با این پدیده شوم است.

آشنایی هر چه بیشتر جوانان با مضرات مواد مخدر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در جمع اعضای کمیته فرهنگی و پیشگیری مواد مخدر استان اظهار داشت: داشتن آگاهی از عواقب بسیار سوء اعتیاد می‌تواند در کاهش ابتلا جوانان به اعتیاد نقش مهم و اساسی را ایفا کند که باید این موضوع مورد توجه خانواده‌ها و مسئولان امر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مقابله با اعتیاد همت جمعی و عزم عمومی را می‌طلبد تصریح کرد: خانواده‌ها باید در دوران بلوغ جوانان اطلاعات لازم را در این زمینه به فرزندانشان داده و آگاهی‌های آنها را  بالا ببرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی  گفت: امروز دشمنان پیکان حملات خود را به سمت جوانان نشانه گرفته و گرفتار کردن آنان در دام اعتیاد را هدف اصلی خود قرار داده‌اند که با آگاهی رسانی به جوانان به صورت علمی، منطقی و دوستانه می‌توان این توطئه‌ آنان را نقش بر آب کرد.

نصراللهی ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط نیز در این زمینه رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند و کوچک‌ترین کم کاری در این زمینه گناهی نابخشودنی است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته جهانی مبارزه با اعتیاد گفت: برگزاری برنامه‌های عمومی، برپایی نمایشگاه در پارک‌ها و مراکز تجمع مردم، اجرای نمایش‌های هنری خیابانی و برگزاری نشست‌های تخصصی در رسانه‌ها نقش موثری در کاهش اعتیاد دارد که باید در این هفته دنبال شوند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد گفت: پلیس در امر مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر مقتدرانه برخورد می‌کند.

صادق حسنوند با اشاره به کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر در چند روز گذشته در استان افزود: از این میزان 15 کیلوگرم در شهرستان محلات و یک کیلوگرم در شهرستان فراهان کشف و ضبط شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری استان مرکزی نیز هفته مبارزه با مصرف و قاچاق مواد مخدر را فرصت مناسبی برای مقابله با این پدیده شوم دانست و خواستار انجام برنامه‌هایی چون برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، پخش فیلم، سخنرانی، برگزاری مسابقات ورزشی با موضوع اعتیاد و مواد مخدر در این هفته شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول