اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

عملیات ساخت اسکله بردخون امسال اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته اسکله و موج‌شکن بردخون امسال اجرایی می‌شود.

عملیات ساخت اسکله بردخون امسال اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود محمدپور صبح امروز در بازدید از ساحل خورخان بردخون و در دیدار با تعدادی از صیادان اظهار داشت: برای اجرای این پروژه عظیم مشکلاتی وجود داشت که با تلاش مسئولان استان و شهرستان و حمایت دولت این موانع برطرف شده و امیدواریم در سال 91 کار احداث آن آغاز و یکی از خواسته‌های مردم منطقه محقق شود.

وی افزود: پروژه اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون از مصوبات سفر دوم هیأت دولت به استان بوشهر بوده که اعتباری معادل 130 میلیارد ریال داشته و اگر به مرحله اجرا و عملی برسد تأثیر بسیار زیادی در عمران و آبادانی بخش بردخون دارد.

محمدپور افزود: مردم بخش بردخون از گذشته بسیار دور به امر صید و صیادی اشتغال داشته‌اند که محصولات دریایی این منطقه اهمیت و جایگاه خاصی دارد و مشتریان و علاقمندان زیادی داشته است به نحوی که ساحل بردخون معمولا از شلوغ‌ترین محل‌های صید برای صیادان استان است.

مسئول تعاونی صیادان بخش بردخون نیز گفت: صیادان بردخون با حداقل امکانات به امر صید مشغولند و با حدود 140 قایق از فعال‌ترین مراکز بندری در استان است هر چند برخی از صیادان به دلیل بی‌مهری قایق‌های خود را فروخته‌اند و به مشاغل دیگر می‌پردازند و این نکته تأسف باری است که شاهد وقوع آن در منطقه هستیم.

حسین طاهری‌پور افزود: مردم از قول و وعده‌های غیرعملی خسته شده‌اند و الان هیچ حرفی را باور نمی‌کنند زیرا بعد از 33 سال از انقلاب اسلامی این خواسته واقعی مردم بردخون تحقق نیافته است در حالی که همه روستاهای ساحلی شهرستان‌های دیگر استان دارای اسکله یا موج‌شکن هستند و این تبعیضی آشکار است.

در ادامه نیز صیادان با گله از توجه نشدن به خواسته آنان گفتند: امید خود را برای ساخت اسکله از دست داده‌ایم و تاکنون به هر دری زده‌ایم باز نشده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول