اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 ماه پس از کلنگ‌زنی توسط وزیر جهاد کشاورزی

اسکله خورخان بردخون هنوز عملیاتی نشده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: حدود 18 ماه از کلنگ‌زنی اسکله خورخان بردخون توسط وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان ارشد استان سپری شده، اما هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.

اسکله خورخان بردخون هنوز عملیاتی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی صبح امروز در جمع مردم بردخون اظهار داشت: شعار احداث اسکله خورخان بردخون مدت‌هاست تکراری شده و اکنون قایق‌های صیادان به گل نشسته است و آنان امیدی به ادامه کار ندارند.

رکنی‌حسینی تصریح کرد:‌ همت و تلاش موجب اعتلای امور می‌شود و مردان بزرگ با همت بلند به جایی رسیده‌اند و اگر به وضع موجود قانع بودند هرگز پیشرفت نمی‌کردند.

وی افزود: در بازدیدی که از ساحل خورخان داشتم وضعیت اسفناک صیادان را دیدم که آنان چگونه با لباس زیر مسافت طولانی در دریا حرکت می‌کنند تا به قایق خود برسند یا از قایق، ماهی و وسایل را به خشکی منتقل کنند و در گرما و سرما بدترین سختی‌ها را تحمل کنند بلکه روزی حلال را از دریا کسب کنند.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: استاندار و مسئولان باید در جمع مردم به‌ویژه صیادان بردخونی که در سخت‌ترین شرایط کاری امرار معاش می‌کنند حضور یابند و به درد دل این مردم برسند.

وی ادامه داد: چرا از دلوار تا لاور هشت اسکله ساخته شده، ولی بردخون از این نعمت بی‌بهره است و هر روز به بهانه‌ای کار آن به تعویق می‌افتد در صورتی که حدود 18 ماه از کلنگ‌زنی آن توسط وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان ارشد استان سپری شده و هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.

امام جمعه بردخون خاطر نشان کرد: آیا سزاوار است مردمی که اینگونه پشتیبان انقلاب و نظام هستند و سختی‌ها و مشکلات زیادی را تحمل کرده‌اند با وعده‌ها و شعارهای غیرعملی از نظام اسلامی ناامید شوند؟

وی در پایان ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد اجرایی شدن پروژه اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون باشیم و آرزوی دیرینه مردم این دیار به خود جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول