اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برگزاری کلاس صید و بهره‌برداری از آبزیان در اسکله کلات زرآباد

خبرگزاری فارس: دانشیار مؤسسه آموزش علمی و کاربردی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کلاس صید و بهره‌برداری از آبزیان به صورت تئوری و عملی بر روی اسکله صیادی زرآباد کنارک برگزار شد.

برگزاری کلاس صید و بهره‌برداری از آبزیان در اسکله کلات زرآباد
مهران یاسمی امروز در حاشیه برگزاری این کلاس به خبرنگار فارس در زرآباد اظهار داشت: این کلاس آخرین کلاس رشته مهندسی صید و بهره‌برداری آبزیان بود که در اسکله صیادی کلات زرآباد برگزار شد.
وی افزود: هدف این است که در کنار آموزش آکادمیک، آموزش علمی و کاربردی نیز نهادینه شود و با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان به ویژه شیلات چابهار پیشرو در آموزش‌های علمی ـ کاربردی است مقاطع کاردانی و کارشناسی صید و بهره‌برداری آبزیان در این منطقه تدریس می‌شود.
دانشیار مؤسسه آموزش علمی و کاربردی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: آموزش بر روی اسکله صیادی زرآباد که بزرگ‌ترین اسکله صیادی کشور است برای دانشجویان بسیار مفید و این گونه آموزش در یادگیری آنها تأثیر بسزایی دارد.
یاسمی گفت: هیچ دانشگاهی در سطح کشور توان برگزاری کلاس با این شیوه را ندارد و تخصصی‌ترین دانشجویان بومی استان سیستان و بلوچستان در این کلاس‌ها مشغول فراگیری آموزش‌های لازم هستند.
وی با بیان اینکه 38 درصد توان صیادی کشور از چابهار است افزود: افزایش نیروی انسانی و بالا بردن سطح توان تحصیلات تکمیلی برای آیندگان در این زمینه از مهم‌ترین اهدافی است که به دنبال آن هستیم.
عبدالطیف بارانی شهردار زرآباد نیز در ادامه برگزاری این کلاس‌ها را در روند یادگیری و نحوه  آموزش دانشجویان بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول