اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

جابه‌جایی اسکله شیلات دیلم در دستور کار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با درخواست فرماندار و مسئولان دیلم، جابه‌جایی محل اسکله شیلات بندر دیلم در دستور کار است.

جابه‌جایی اسکله شیلات دیلم در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان شهرستان دیلم با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه شهرستان دیلم و ایجاد رضایت در شهروندان دیلمی، احمدی فرماندار دیلم را از مدیران توانا و متعهدی دانست که با اراده و پشتکار جهادی خود در حال خدمتگذاری و ارتقای سطح زندگی در شهرستان تحت امر خود هستند.

میگلی نژاد گفت: لایروبی خور بندر دیلم از آن دسته طرح‌هایی است که شخصا وقت زیادی را برای اجرایی شدن آن صرف کرده‌ام و هم اکنون که روند اجرای آنرا مشاهده می‌کنم از اینکه بندر دیلم مشکل چندین ساله خود را درحال رفع شدن می‌بیند خوشحالم.

فرماندار دیلم نیز گفت: در این مدت کارهای نسبتا خوبی صورت گرفته و شهرستان دیلم ظرفیت تبدیل شدن به یکی از شهرستان‌های بزرگ جنوب کشور را داراست.

ماشاالله احمدی از حمایت‌های همیشگی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از توسعه شهرستان دیلم ابراز خشنودی کرده و اظهار داشت: با تلاش‌ها و حمایت‌های صورت گرفته شهرستان دیلم هم اکنون اکثر قریب به اتفاق ادارات دولتی لازم برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای را در بندر دیلم ایجاد کرده است.

وی در گزارشی از روند اقدامات عمرانی صورت گرفته در شهر دیلم، با اشاره به عملیات لایروبی خور دیلم و طرح ایجاد پلاژ بانوان ابراز امیدواری کرد تا با کمک نماینده بوشهر، گناوه و دیلم این طرح‌ها در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم همچنین از روند لایروبی خور بندر دیلم نیز بازدید کرد.

جابجایی محل اسکله شیلات بندر دیلم از جمله مسائلی بود که با درخواست فرماندار شهرستان دیلم و قول مساعد نماینده مردم دیلم برای پیگیری موضوع از سازمان شیلات ایران مقرر شد تا موضوع هرچه سریعتر به انجام برسد.

میگلی نژاد در ادامه با حضور در محل شهرداری بندر دیلم با اعضای شورا و شهردار بندر دیلم به تبادل نظر و رایزنی در ارتباط با مسائل شهری این بندر پرداخت.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول