اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری بسیج و شهرداری سیراف

مهمان نوروزی از غرق شدن در اسکله بندر سیراف نجات یافت

خبرگزاری فارس: شهردار بندر سیراف گفت: با همکاری گشت بسیج و شهرداری، مهمان نوروزی از غرق شدن در اسکله بندر سیراف نجات یافت.

مهمان نوروزی از غرق شدن در اسکله بندر سیراف نجات یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سیراف وحید واعظی یک‌شنبه‌ شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر سیزدهم نوروز و در جریان شنا کردن یکی از هم‌وطنان مسافر به نام سعید شکیب که مشغول شنا در کنار اسکله سیراف بود، بر اثر طوفانی شدن هوا شخص مذکور غرق شد.

وی افزود: با همکاری سرگروه گشت بسیج حاج غلام‌عباس علی‌خواه و مسئول خدمات شهری شهرداری سیراف علی سعیدی، شخص نامبرده نجات پیدا کرد و به مرکز بهداشت منتقل شد.

شهردار سیراف خاطر نشان کرد: پس از اقدامات و مراقبت‌های لازم به عمل آمده توسط پرسنل این مرکز، وی در کمال سلامتی از این مرکز مرخص شد و این عملیات با موفقیت به انجام رسید.

واعظی تصریح کرد: در تعطیلات نوروز سال جاری استقبال مهمانان و مسافران نوروزی از بندر باستانی و تاریخی سیراف بسیار بیشتر از سال گذشته بوده و کیفیت خدمات ارائه شده نیز افزایش یافته است.

وی یادآور شد: از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز سیزدهم نوروز بیش از یک میلیون مهمان نوروزی و گردشگر داخلی و خارجی از بندر سیراف بازدید کردند و از جاذبه‌های گردشگری این منطقه دیدن کردند.

شهردار سیراف بیان کرد: در جهان امروز صنعت گردشگری دارای اهمیت بسیار زیادی است و برای پیشرفت در این صنعت باید زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنیم و بدون تردید این امر در ایجاد اشتغال پایدار بسیار تاثیرگذار است.

واعظی گفت: سیراف قابلیت زیادی دارد که برای رساندن این بندر به جایگاه واقعی باید از همه امکانات موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول