اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس انجمن ورزش‌نویسان ایران:

‌باشگاه‌های ورزشی را با ساختار حرفه‌ای تعریف کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن ورزش‌نویسان ایران گفت: در ورزش نهادی غیر از باشگاه وجود ندارد که بتواند ورزش را در جریان صحیح آن مدیریت کند و ما باید باشگاه‌هایمان را با یک ساختار حرفه‌ای باز تعریف کنیم تا بتوانند به فوتبال و ورزش ما کمک کند.

‌باشگاه‌های ورزشی را با ساختار حرفه‌ای تعریف کنیم
عبدالحمید احمدی در حاشیه نخستین هم‌اندیشی اخلاق در فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بحث مدیریت ورزش نیز بحثی تعیین‌کننده در پیشرفت آن است و واقعا نمی‌توان بدون مدیران حرفه‌ای ورزش را حرفه‌ای کرد.
وی ادامه داد: امروز در باشگاه‌های ما مدیرانی با یک حکم می‌آیند و با حکمی می‌روند و با رفتنشان همه چیز به هم می‌ریزد، با این خانه روی آب نمی‌توان توقع چندانی از ورزش داشت و باید زیر‌ساختی ایجاد کنیم که کسانی از دل فوتبال و ورزش رشد پیدا کنند تا بتوانند آن را مدیریت کنند.
رئیس انجمن ورزش‌نویسان ایران با بیان اینکه قوانین و مقررات فوتبال دارای خلاها و نواقصی است، افزود: امروز قوانین و ضوابط در ورزش ما کامل نیست و خیلی چیزها در آن دیده نشده است و خلاهای زیادی در آن وجود دارد.
وی نقش رسانه‌ها را در ورزش مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: امروز در بحث رسانه و ورزش دچار تناقض شدیم، رسانه‌ها دارای یک سری وظایف ذاتی هستند که نقد جزوی از آن است که ممکن است خوشایند خیلی‌ها نباشد؛ اما نمی‌توان در ورزش فقط از خوبی‌ها گفت و از همه تعریف کرد، مسایل دیگری نیز وجود دارد که باید آن‌ها را گفت تا حل شود. 
احمدی اظهار کرد: همچینن بدون باشگاه حرفه‌ای نمی‌شود صحبت از ورزش حرفه‌ای و اخلاق حرفه‌ای کرد و ما نیازمند تعریف ساختار حرفه‌ای برای باشگاه‌هایمان هستیم.
وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات فوتبال و ورزش را باید واقع‌بینانه نگاه کرد و نباید تنها خوبی‌ها را گفت‌ یا فقط به گفتن بدی‌ها اکتفا کنیم، اظهار کرد: بلکه باید همه چیز را واقع‌بینانه دید و واقعا‌بینانه گفت و اگر بدی‌ها خود را نشان می‌دهند، باید آن را بگوییم و به فکر اصلاحش باشیم که اگر بدی‌ها را اصلاح نکنیم تبدیل به تومورهای بدخیمی برای ورزش می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول