اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور باشگاه‌های گیلان خواستار شد:

تمدید پروانه باشگاه‌های ورزشی گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول امور باشگاه‌های گیلان گفت: باشگاه‌های ورزشی گیلان باید در اسرع وقت نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند.

تمدید پروانه باشگاه‌های ورزشی گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیانوش سقراطی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی باشگاه‌داران و روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: باشگاه‌ها در زمینه تمدید پروانه کوتاهی می‌کنند و این امر موجب شده تا بسیاری از افراد به اداره تربیت بدنی یا اداره کل شکایت کنند و به همین دلیل باشگاه‌داران در اسرع وقت باید نسبت به تمدید پروانه باشگاه خود اقدام‌های لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به کاهش بیمه ورزشی در سال جاری، افزود: امسال شاهد کاهش بیمه ورزشی در اداره کل تربیت بدنی بودیم که انتظار می‌رود باشگاه‌ها پیگیری جدی در زمینه بیمه ورزشی ورزشکاران خود داشته باشند.
این مسئول کاهش چشمگیر بیمه ورزشی در بانوان را نکته دیگری دانست و گفت: باید تمام هنرجویان در باشگاه‌ها بیمه ورزشی شوند تا شاهد پیشرفت و افزایش ورزشکاران سازمان یافته در بیمه ورزشی باشیم.
وی ادامه داد: باشگاهی که اجازه فعالیت در رشته کاراته را ندارد بدون ارائه درخواست خودسرانه اقدام به آموزش کرده و برای دیگر باشگاه‌ها مشکل ایجاد می‌کند که با آنها برخورد می‌شود.
سقراطی با بیان اینکه باشگاه‌ها در مناسبت‌های مختلف فعال باشند، اذعان داشت: امیدواریم باشگاه‌های خصوصی در روز جهانی قدس حضور گسترده‌تری داشته باشند.
به گفته وی، امروزه ورزش یکى از امورى است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادى با آن سروکار دارند.
مسئول امور باشگاه‌های گیلان با اشاره به اینکه برخى از مردم ورزش کار حرفه‌اى‌اند، خاطرنشان کرد: گروهى ورزش کار آماتور، گروهى طرفدار و علاقه‌مند به ورزش و دیدن برنامه‌ها، مسابقات و نمایش‌هاى ورزشى بوده و عده‌اى نیز از راه ورزش امور زندگى خود را مى‌گذرانند.
وی افزود: وزارتخانه‌ها و اداره‌های ورزشى فراوانى تاسیس شده و مخارج زیادى صرف ورزش، ساختن استادیوم‌ها، مجتمع‌ها و باشگاه‌هاى ورزشى و نیز تهیه وسایل و لباس‌هاى ورزشى و یا تماشاى مسابقات ورزشى مى‌شود.
سقراطی نقش باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی را در ترویج ورزش در بین افراد جامعه بسیار موثر خواند و متذکر شد: باشگاه‌ها باید به ضوابط و مقررات پای‌بند بوده و با اداره‌های تربیت بدنی شهرستان و اداره کل هماهنگ باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول