اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران خبر داد

اختصاص 2 میلیارد تومان از سوی نوسازی مدارس مازندران به طرح‌ هجرت

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: دو میلیارد تومان اعتبار از سوی تجهیزات و نوسازی مدارس مازندران برای طرح‌های هجرت سه در مازندران اختصاص می‌یابد.

اختصاص 2 میلیارد تومان از سوی نوسازی مدارس مازندران به طرح‌ هجرت

علی نبیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به آغاز طرح هجرت سه مدارس مازندران اظهار داشت: همه ساله در فصل تابستان بنا به فرموده رهبری طرح هجرت سه در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها نیز به عنوان دستگاه‌ اجرایی ساخت‌و ساز مدارس و تعمیرات اساسی را در دستورکار قرار می‌دهند.

نبیان با اعلام اینکه در سال گذشته اعتبار 5/1 میلیارد تومان برای این امر در استان از سوی نوسازی مدارس مازندران اختصاص داده شده بود، یادآور شد: امسال با توجه به جلسات متعددی که برای اجرایی شدن طرح هجرت سه صورت گرفته، امیدواریم این اعتبار به 2 میلیارد تومان برسد و بتوانیم نقشی در اوقات فراغت دانش‌آموزان و بحث‌های زیباسازی و شاداب‌سازی را داشته باشیم.

این مسئول گفت: در استان 32 منطقه آموزشی داریم که بنا به نیازها و جمعیت دانش‌آموزی منطقه اعتبارات توزیع می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران با اشاره به اختصاص اعتبار به شهرستان آمل بیان داشت: در سال گذشته در آمل 210 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که به این کار مهم اختصاص داده شد.

وی متذکر شد: امیدواریم فرمانداران 19 گانه مازندران اعتبارات ویژه‌ای را برای این طرح ببینند چرا که اوقات فراغت یکی از دغدغه‌های همه والدین دانش‌آموزان است.

نبیان در پایان اذعان داشت: بعد از تعطیل شدن مدارس دانش‌آموزان باید ظرف سه ماه در محیطی آرام در کنار امور اجرایی به برنامه‌های فرهنگی هم بپردازند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول