اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید هیئت قایقرانی استان اصفهان:

از عهده مسئولیت برنیایم، کنار می‌کشم

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: امیدوارم بتوانم قایقرانی استان را به سمت جلو حرکت دهم و اگر نتوانستم از عهده مسئولیت بربیایم کنار می‌کشم.

از عهده مسئولیت برنیایم، کنار می‌کشم

محمدعلی طرفه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کار اصلی برای من در هیئت قایقرانی تحول و حرکت رو به جلو در این رشته و دیگری تربیت افراد ورزشکار است که هر زمان احساس کنم از عهده این مسئولیت‌ها برنمی‌آیم کنار می‌کشم.

وی ادامه داد: بیش از بیست سال است که در بخش آب کار می‌کنم و افتخارم این است که شغل سقایی را انتخاب کرده‌ام.

سرپرست جدید هیئت قایقرانی استان اصفهان بیان داشت: در فضای ورزش کار نکرده‌ام، اما دلیل انتخاب این سمت روحیه و نشاط و شادابی بود که در ورزش و این رشته وجود داشت.

وی بیان داشت: نام شهر شهیدان برای اصفهان تعهد ایجاد می‌کند که با تمام توان بایستی تلاش کرد و رمز موفقیت در کار گروهی و جمعی عمل کردن است و من نیز در کارهایم همیشه از کار گروهی استقبال کرده‌ام.

طرفه به دیدگاه خود از ورزش اشاره و افزود: به اعتقاد بنده اصفهان در بحث امکانات ورزشی دارای توانمندی‌های سخت‌افزاری است که در کنار این سخت‌افزاری مطلوب از نیروی انسانی متخصص در ورزش سود می‌برد.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت مطلوب می‌تواند این دو مؤلفه را هم‌سو و پویایی ایجاد کند و به اهداف خود که همان پیشرفت قایقرانی استان است دست یابیم.

سرپرست جدید هیئت قایقرانی استان اصفهان در پایان افزود: امیدوارم با هم‌دلی و وحدت با اهالی این رشته بتوانیم به اهداف مورد نظرمان برسیم که این مهم با کار گروهی محقق می‌شود، قایقرانی رشته تخصصی من نیست، اما امیدوارم بتوانم تسهیل کننده حرکت قایقرانی در استان اصفهان باشم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول