اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

هم‌زمان دو مسئولیت را برعهده نمی‌گیرم

خبرگزاری فارس: معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: دوست ندارم هم‌زمان دو مسئولیت را برعهده داشته باشم، اما با توافق انجام شده قرار است تا دو ماه آینده برنامه‌های نیمه تمامم در ورزش اصفهان را پی‌گیری کنم.

هم‌زمان دو مسئولیت را برعهده نمی‌گیرم

صدیقه کعبی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخابش به عنوان نایب رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: مذاکراتی را با رئیس فدراسیون والیبال داشته و پس از به توافق رسیدن این مسئولیت را پذیرفتم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در اصفهان به سر می‌برد و هنوز به تهران نرفته است، تاکید کرد: سمت نایب رئیسی فدراسیون والیبال مسئولیت خطیری است و وقت و زمان زیادی را می‌طلبد از این‌رو همکاری من با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان منتفی است.

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در مورد جانشین آینده وی مدیرکل ورزش و جوانان تصمیم‌گیری می‌کند، تصریح کرد: یکی دو نفر از همکاران اداره‌کل را برای جانشینی خود پیشنهاد داده‌ام اما در نهایت تصمیم گیرنده شخص مدیرکل است.

وی با اشاره به اینکه ورزش اصفهان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان داشت: در فدراسیون به صورت تمام وقت حضور دارم اما با رئیس فدراسیون والیبال به توافق رسیده‌ام که طی یکی دو ماه آینده برنامه‌های نیمه تمامی را که برای ورزش بانوان داشته‌ام را پی‌گیری کنم.

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون والیبال روز گذشته در نشست خبری خود صدیقه کعبی‌زاده را به عنوان نایب رئیس این فدراسیون منصوب کرد.

پیش از این لیلا محمدیان این مسئولیت را برعهده داشت.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول