اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع):

سپاه مولود انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به ویژگی‌های سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است.

سپاه مولود انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نصیری لحظاتی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه نهادی است که مولود انقلاب بوده و تولدش با انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اهداف و شعارهای سپاه اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظایف و رسالت‌ها و ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده و در درگاه خداوند و جلوی مردم غیور ایران اسلامی رو سفید است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلااب اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب و در زمینه‌های امنیتی، دوران دفاع مقدس، جنگ سخت، تهدیدات نرم، سازندگی و پیشرفت کشور موفق بوده است.

نصیری تاکید کرد: با نگاه به تاریخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترسیم برنامه‌هایی که در آینده دارد، موفقیت‌های این نهاد نمایانگر می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی و به‌کارگیری جوانان که دل در گرو انقلاب دارند را یکی از مهم‌ترین کارهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد:‌ فعالیت‌هایی برای تحقق این مهم در سال‌های گذشته صورت گرفته و برنامه‌های مهمی برای آینده تدوین شده است.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته پاسدار گفت: با تشکیل ستاد بزرگداشت مقام پاسدار، برنامه‌های مختلفی را برای انجام رسالت خود نسبت به پاسداران پیش‌بینی کرده‌ایم که این برنامه‌ها از امروز آغاز می‌شود.

نصیری با اشاره به برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در هفته پاسدار عنوان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از خانواده پاسداران، یادواره شهدا، تقدیر از شهدا شاخص و فرماندهان، تجلیل از پاسداران نمونه لشکر عملیاتی، فضای سازی استان تهران، برگزاری مسابقات فرهنگی ‌ـ ورزشی و تقدیر از تلاش‌هایی که در فضای مجازی صورت گرفته، از جمله برنامه‌های هفته پاسدار است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول