اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

ملت ایران از هیچ قدرتی واهمه ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: ملت ایران از هیچ قدرتی واهمه ندارد و در همه جبهه‌ها استقامت می‌کند.

ملت ایران از هیچ قدرتی واهمه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید‌یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار داشت: دشمنان اسلام که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند، زشت‌ترین اعمال ‌را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

وی بیان داشت: مدعیان حقوق بشر خود دارای زرادخانه‌هایی با انواع سلاح‌های شیمیایی، هسته‌ای و میکروبی هستند، ملت ایران از هیچ قدرتی واهمه ندارد و در همه جبهه‌ها از جمله سیاسی، اقتصادی و ... استقامت می‌کند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: کوچک‌ترین تعرض‌ به جمهوری اسلامی ایران درس فراموش نشدنی را از سوی ملت به مستکبران جهان می‌دهد.

وی با اشاره به نشست‌های گروه 1+5 با مسئولان ایرانی ‌گفت: تنها به دلیل اینکه ما مسلمان هستیم این افراد می‌گویند که حق نداریم از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی‌ ابراز داشت: مسئله اطلاع‌رسانی دینی کار بسیار دشوار و ‌با اهمیتی به شمار می‌رود.

جعفری تصریح کرد: نداشتن اطلاعات کافی و عدم آگاهی نسبت به بعضی از مسائل موجب بروز مشکلات و سختی‌ها می‌شود.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه‌ گفت: ‌سومین روز از این ماه با عظمت میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده و بزرگ‌ترین پاسدار دین، دیانت، اسلام و قرآن، امام حسین (ع) است.

جعفری افزود: پاسداری از مکتب و دین خدا کار آسانی نیست و از عهده هر فردی خارج است‌، این پاسداری نیازمند ایثار و گذشت از جان و حتی عزیزترین شخص زندگی است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات برای پاسداری باید از جان و مال خود گذشت که ملت ایران تاکنون در این زمینه امتحان خوبی را به خوبی سپری کرده‌اند.

جعفری بیان داشت: جوانان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی پاسدار حقیقی مکتب و دین بودند.

خطیب جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران وی اذعان داشت: جنایتی را که منافقان انجام دادند تا قیامت به یاد ماندنی است، البته هنوز هم این عده در جامعه حضور دارند که باید مراقبت بیشتری کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول