اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ملت ایران فرهنگ آزادی بی‌بند و بار غرب را بر نمی‎تابد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: کشور و ملت دین‌مدار ایران اسلامی به هیچ وجه فرهنگ آزادی بی‌بند و بار غرب را بر نخواهد تافت.

ملت ایران فرهنگ آزادی بی‌بند و بار غرب را بر نمی‎تابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: غرب به رهبری آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به هر شیوه، روش و حیله‌ای دست زد تا با جمهوری اسلامی مقابله و این رژیم الهی و مردمی را شکست دهد و اجازه ندهد در دنیا به عنوان یک مدل و الگوی موفق معرفی شود.

وی افزود: در همین راستا هم‌اینک طراحی‌ها و اقدامات گسترده آنان را در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگ شاهد هستیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تلاش‏های غرب برای تحمیل فرهنگ خود به جامعه اسلامی ایران افزود: کشور و ملت دین‌مدار ایران اسلامی به هیچ وجه فرهنگ آزادی بی بند و بار غرب را بر نخواهد تافت.

وی خاطرنشان کرد: درست است که مردم ما فرهنگ‎های کشورهای غربی را نمی‌پذیرند اما این به آن معنا نیست که مسئولان ما دست روی دست بگذارند و از کنار این موضوع به راحتی عبور کرده و یا اینکه وظایف خود را فراموش کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: فرهنگ غرب در بشر تداوم نخواهد داشت و ما زیاد نگران این موضوع نیستیم که فرهنگ غرب برای ما یک فاجعه باشد چرا که مردم ما با فرهنگ دینی و اسلامی عجین هستند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک مسئله اساسی در جامعه ما به حساب می‎آید و همه مسئولان باید در راستای  اجرای صحیح آن اهتمام لازم را داشته و به نحو احسن انجام وظیفه کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بازگشت از آن کسانی است که به سمت اسلام حرکت می‎کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول